Deel 2

22 2 0
                                    

*2 maanden later* (in deze 2 maanden heeft Jason Lisa alleen gestalkt dus niet zo bijzonder)

Lisa's perspectief
Het is pauze en ik ben mijn eten vergeten mee te nemen dus ik ga even een broodje halen. Ik wacht met Nina (vriendin) in de rij want het is altijd heel erg druk. Jason komt op ons afgelopen, ik ben bang maar ik hou me sterk. Hij zegt het spijt me Lisa ik had dit nooit moeten doen. Wat zeg je nou? Is dit zo'n rare grap van je? Jason: "nee Lisa ik meen het ik had dit echt nooit moeten doen". Ik vraag aan hem of we na school even verder praten want ik ben inmiddels al aan de beurt. Een broodje panini hete kip alstublieft zeg ik.

Jason zijn perspectief
De laatste tijd voel ik me heel vervelend als ik iets gemeens bij Lisa doe. Ik ga mijn excuses morgen aanbieden.

Volgende dag
Het is pauze, ik wacht op Lisa bij de Kluisjes daar is ze altijd, denk ik in mezelf. Waarom komt ze nou niet, mompel ik. Ik besluit haar te gaan zoeken, ik ga naar de tafel waar haar vrienden zijn maar daar is ze niet. Nu snap ik waarom ik haar niet kon vinden ze is bij de kantine. Ik loop op haar af, ze kijkt bang. Heb ik haar echt zo bang gemaakt? Ik zeg het spijt me Lisa ik had dit nooit moeten doen. Ze denkt dat ik een grap maak,  maar ik zeg dat ik het meen. Ze vraagt of ik na school nog even wil praten, ik zeg ja is goed.
Wat is ze toch mooi😍 wow dacht ik dat echt.

Lisa's perspectief
Ik loop naar Tess en vertel wat er net is gebeurt. Ehhm Tess ik wil je wat vertellen kan je even meelopen zeg ik, ze zegt tuurlijk. Ik vind Jason knap enzo en hij heeft net laten zien dat hij vet aardig is en ja ik voelde dat ik bijna ging blozen dus. Tess:" wil je me nu zeggen dat je op Jason bent". Uhhm ja. Na alles wat hij je aangedaan heeft deze maanden. Tess als jongens je stalken willen ze aandacht. Maar het punt is ik heb nog nooit een vriendje gehad.

Na school
Jason keek me de hele tijd aan en knipoogte naar me. Daardoor ging ik blozen en ik wilde echt niet dat hij dat zag. Ik pak mijn jas uit mijn kluisje, ik voel stevige armen om me heen. Het is Jason, ik zeg maar Jason wat ik snap het niet meer eerst deed je zo gemeen en, sssst hij drukt zijn vinger op mijn mond en kust me. Ik duw hem weg, roep ik kan dit niet en ren weg. Ik ga naar de fietsenstalling en krimp huilend in elkaar. Een paar minuten later komt Jason de fietsenstalling binnen en gaat naast me zitten, hij heeft rode ogen. Dus hij heeft gehuild DE Jason Hollister heeft gehuild? Hij zegt het spijt me van alles en ik moet zeggen dat ik Lisa ik vind je leuk......

The year where everything changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu