Hotellet

262 4 5
                                    

*Payton's synsvinkel*

Fuck jeg elsker at være på turne med alle mine drenge, men hold da kæft hvor jeg savner Athea " du tænker på hende igen gør du ikke" sagde Chase (Lilhuddy) "jeg kan ikke stoppe med at tænkte på hende. Hendes fantastiske smil, hendes fantastiske øjne bare hende jeg er så helvedes forelsket i min bedste veninde" sagde jeg og smed mig ned i sengen (De er alle inde på et af de hotelværelser de har) " Payton hør næste gang du ser hende så synes jeg at du skal fortælle hende hvad du føler for hende" sagde Madi. Jeg nikkede og rejset mig så op og sad i vindueskarmen for at slappe lidt af.

*Athea's synsvinkel*

Anthony har lige vækket mig. Vi er kommet hen til hotellet "Glæder du dig " sagde han " Virkelig fucking meget".  " okay nu er vi her " sagde han og åbnede døren til hotelværelset hvor de allesamen var fuck jeg glæder mig til at se hans reaktion.

Da jeg trådte ind i værelset kunne jeg se at Payton sad i vindueskarmen " Hey Payton " sagde jeg og han vendte sit hoved virkelig fucking hurtigt og faldt en gang på vej hen til mig hehe " hvad laver du her" sagde han med hans hoved mast ned i min skulder "Surprise" siger jeg bare, og bliver ved med at kramme ham.

Min bedste ven er berømt... Payton MoormeierWhere stories live. Discover now