Bölüm 2

17 2 12
                                    


Lanet olsun ki okuldaydık.  Nefret ediyordum okulumdan. Yani zıkkım kolejinden nefret ediyordum!

Zıkkımın dibi! Gebersin oç!!!!!!!

Okula gitmek için hazırlanmaya çalışırım ama üstüme giyecek bir şey bulamam. En son üstüme çok pahalı bir ceket alarak okulun yolunu tutarım.

Okula gittiğimde herkesin gözü benim üstümdedir. Evet çok sexi olmuşumdur.

Sınıfa otururum ama hala herkesin gözü benim üstümdedir. Yan sınıftaki Başak adlı sarışın kıza bir bakış atarım. Kız bana hiç pas vermez lanet olasıca! Kızlardan nefret ediyorum.

Lanet olası ders biter ve zil çalar. Ben de hemen kuralları çiğnemeye bayıldığım için çantamdan bir sigara çıkarıp yakarım.

Ama o da ne hemen sınıfımıza gelen bir gerizekalı kız daha görürüm?!

Bizim sınıfta benden başka normal insan yok mu amk!!!

"Ha seni gidi pişlik cocuk seni öğretmenime söyleyeceğim!"

Bu ne aq sanırsın bebek!

"Lan oç sen kimsin?!"

"Ben Meryem ve seni hiç sevmedim!"

Bu ezikle de uğraşamayacağım için buna da takmayarak siktirip gittim.

Hepiniz geberin aq yutuberları hepinizden nefret ediyorum buradaki tek yutubır benim!

Zil çaldı ve dersin yine matematik olmasına küfrettim ve eve gidene kadar kimse ile konuşmadım.

Tabi ki eve gelince de annemle konuşmadan odama çekildim-çünkü tam bir ergenim- çantamı yere fırlatıp verilen ödevlere sövdükten sonra bilgisayarın karşısına geçip oyun oynamaya ve video çekmeye başladım.

Hem bizim youtube camiamızda saolsun Ruhi diye zeki bir arkadaşımız var.

Ona parayı verip ödevi yaptırırız.

Gecenin yarısına doğru tam iğrenç hayatıma 55874563566998442255 kere daha sövecekken Yusuf'un attığı mesajı görürüm.

Kimden= Gerzek reyn

Mesaj= Lan gerizekalı buraya gelsene taş gibi karılar var konumu atıyorum.

Bu mesajdan sonra hiç yerimde durur muyum?!

Hemen üstüme siyah bir kombin giyip siyah bir deri ceket giydim ve gözlüklerimi taktım.

Şimdi tüm kızlar bana düşecekti şükür!!!

Bugün de altımız boş olmayacaktı(mal peach)

Hemen gidip süper lüks arabama-Mercedes'e - bindim.

Bara geldiğimizde Yusuf beni bekliyordu ve yanında da benimki vardı.

Yani hoşlandığım çocuk.

Hadi ama badboylar birinden hoşlanır mı demeyin ben hoşlanıyorum işte o gerizekalı karıdan her ne olursa olsun.

"Enes tanıştırayım bu benim sevgilim Başak. Başak Karahan!"

Ananıskim.

Aşkımı kalbime gömmek mi yoksa Yusuf'a tekme tokat dalmak mı?!

Hmm. Ben ikincisini tercih ederdim.

Reyn'in üstüne atladım ve onu tekme tokat dövdüm.

Sırf iki gündür tanıdığım kız için kaç yıllık arkadaşımı dövmüştüm.

Sorsanız kesinlikle pişman değildim!! Başak ise bana sinirle bakıyordu ben ise onun bir şey demesine izin vermeden ellerimi beline doladım ve onu öptüm.

Ve beni dövdü?!

Ama bu benim hiç umrumda değildi ve onu kaçırıp çok havalı araba attım ve eve sürdük.

Kimsede demiyor amk kız b kadar bağırıyor başı dertte olabilir diye!

Hepiniz geberin aq

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bad Boy(Enes Batur) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin