Nadszedł dzień nagrywek. Adam przyjechał swoim mercedesem do mieszkania Oli i Dominika. Wchodząc do domu wyglądał zniewalająco męsko i seksownie, zresztą jak zawsze. Dominik zauważył to, przez co zasłonił swoje krocze pudłem.
- Zaczynamy ? - powiedział męskim głosem Adam
- Zaraz, brakuje nam kilku składników do pizzy, Sohayo Official czy byłabyś tak miła i poszła do sklepu ?
- Pewnie, oki to pa - rzekła Ola
Po tym jak Soha poszła do sklepu, Adam spojrzał uwodzicielsko na Dominika. Awięc odwzajemnił to spojrzenie. Fanggotten powolnym, męskim krokiem zbliżył się do Dominika po czym pocałował go jedną ręką dotykając policzków jego symetrycznej twarzy, a drugą wsuwał do jego majtek. Ruchami w przód i w tył wprawiał jego penisa w ruch. Awięc wydawał z siebie odgłosy jękania i mruczenia. Fanggotten męsko uśmiechał się do niego po czym klęknął i powolnym ruchem zaczął ssać chuja, nie tracąc przy tym swojej męskości. Po tym Adam powoli ściągał z siebie ciuchy marki Gucci, a Dominik nigdy nie widział tak męskiego i umięśnionego ciała. Fanggotten szybkim, męskim ruchem obrócił Dominika i zaczął zapinać go w kakałko. Dominik wzmagał jęczenie. Po udanym stosunku zaczęli się ubierać kiedy nagle usłyszeli pukanie do drzwi.
CZYTASZ
A więc Adam&Dominik Love Story
FanfictionAdam i Dominik od dawna pałali do sb goracym uczuciem, lecz bali sie przyznac. Czy ulegna swoim pokusom gdy zostaną sami w domu ? Sprawdz to !