Era o seara de toamna ploioasa. Un turist Asian se oprii la un hotel pentru a se odihnii.
La recepție primise cheia de la o camera de la ultimul etaj.
Înainte sa plece,receptionista îi zise ca la capătul holului de la ultimul etaj se afla o camera fără număr. Îi mai spusese ca nu are voie sa intre în ea sau sa se uite pe gaura cheii, fără ai explica de ce.Acesta, fiind mai curios de fire, după ce se odihnit puțin se plimba pe holul de la etajul sau pana când ajunse în fata ultimei uși, aceea fiind cea fără număr.
Se aplecă prima oara și-și lipii urechea de ușa, acesta putând sa audă niște suspine.Își îndrepta apoi capul spre gaura cheii și se uita.
Într-un colt al camerei respective se afla un corp de femeie cu par lung și negru într-o rochie alba, stand ghemuită ca spatele la ușă.După ce își astâmpără curiozitatea se duse sa mănânce apoi se pregătii sa plece.
Înainte sa coboare scările, acesta mai se duse odată sa se uite pe gaura cheii.De data asta, bărbatul văzu doar roșu.
Acesta se gândii ca femeia vroia intimitate asa ca pleca la recepție sa inmaneze cheia.Recepționera îi zise adevăratul motiv pentru care îi spuse sa nu se uite pe usa
"când acest hotel a fost finanțat, primii clienți erau tratați cu mare iubire.
O data, venise doi soți și își încheiase camera de la capătul holului. Timp de 1 noapte totul părea normal, pana în a doua când am auzit țipete și urlete din acea camera. Soțul își bătea soție cu cureaua și cu o nuia rupta de la pat. Apoi îi varsase o substanță ce ia făcut ochii complet roșii.
Și nenorocirea este ca toți cei care au închiriat acea camera pana de curând, erau găsiți morți cu aceleași urme și simptome ca ale soției. "Apoi bărbatul își amintii ca văzuse rosu pe gaura cheii mai devreme, dându-și seama ca defapt erau ochii femeii uitându-se înapoi la el.
347 de cuvinte!!!