Sau cum îi spun eu,,
JEG THE CURIER"😫😂
P.S! Jeff este cel din josul pozei. O să-i fac povestea și celui de sus curand.Jeffery Woods împreună cu fratele sau Liu și părinții lor se mutasera într-un oraș nou, într-un cartier de fiţe.
Au despachetat și apoi cei doi băieți stăteau în camera lor jucându-se.
Părinții lor îi chema. Le-au spus ca erau invitați la o zi de naștere a copilului ce locuiește cu părinții peste drum de ei.Liu părea incantat dar Jeffery nu prea. El ura chestiile de genu'.
A doua zi Jeff și Liu erau în drum spre stația de autobuz pentru a merge la școală.
Au așteptat vreo 5 minute, iar cu colțul ochiului Jeff văzuse 3 copii pe skateboarduri venind spre ei.
Liu se puse în fata lui Jeff.- Mai mai, ca avem noi aici! Cei noi veniți în cartier! Noi suntem Y/N, Y/N și cel mai plin este Y/N. Voi cum va numiți?
(Y/N- un nume oarecare, le-am uitat pe ale lor, scuze)- Eu sunt Liu iar el e fratele meu Jeff.
- Pai... Liu și Jeff, sa va spun cum sta treaba! Noi jucam un joc ce se numește dă-mi toți banii iar tu nu pățești nimic!
Spunând astea cei trei scoaseră briceaguri.
Jeff avusese impulsul de a le face rău. Nu e prima oara. A mai avut acest impuls o data când au fost atacați de un drogat iar Jeff i-a dat cu sticla de băutură în cap și la leșinat. Dar acum e mai puternic. Îi face mâinile să-l mănânce ca sa apuce micul cuțit ce-l tine mereu în veșnicele lui hanorace cu buzunare intersectate.
Când Jeff văzu cum așa-zisul șef al celor trei îl ia pe Liu de guler și îi pune briceagul la gat căci acesta refuza vehement să-i dea banii lor de autobuz și prânz, Jeff acționa din cauza impulsului.
Fugi către,, șef'' și îl trase de lângă Liu. Îi dădu un pumn în falca și unul în stomac, apoi îi întoarse mana și-i lua briceagul și il da lui Liu.
- Mai atingeti-va o data de Liu și am sa va omor! tipa Jeff la aceștia.
- O sa plătești! striga slabul grupului, fugind spre Jeff și dându-i un pumn în gura.
După o lupta în care cel gras se alesese cu cuțitul lui Jeff în burta, iar slabul cu o placa în moaca, cei doi frați fugira și se ascunsera în tufișurile din apropiere.
Au așteptat sa se întunece, și s-au întors acasă cu mine nevinovate.
Părinții îi întrebara cum a fost la școală iar ei spuseseră ca a fost bine.A doua zi de dimineața, când părinții împreună cu Jeff mâncau, Liu încă se îmbracă.
Soneria ușii se auzii făcându-i pe părinții lor sa se ducă sa deschidă.
După câteva țipete, mama celor 2 intra plangand împreună cu tatăl lor, urmați de doi polițiști .Au discutat ce-au discutat, iar Jeff recunoscu ca el e de vina pentru băgarea în coma a grasanului și pentru lovirea celorlați doi mototoli.
La auzirea confesiunii lui Jeff, Liu veni de graba în bucătărie cu cuțitul cu care Jeff l-a înjunghiat pe porc, spunând ca el e vinovatul, nu Jeff.Polițiștii l-au luat pe Liu și l-au dus la școala de corecție.
După o săptămână în care Jeff nu prea ieșea din camera lui, doar pana la baie și în bucătărie, maica-sa a venit la el în camera spunându-i sa se îmbrace frumos pentru ca aveau sa plece într-o ora la ziua pustiului de peste drum.
Acesta fu obligat sa poarte o cămașă și niște blugi deschiși la culoare. El preferând total opusul, cum ar fii: hanorac și blugi negrii.
La petrecerea pustiului, Jeff la un moment dat a fost rugat de un copil sa se joace cu "pistoale"impreuna cu ei.
Pe la mijlocul jocului, peste gard săriră cei trei boschetari și alte"intariri"( știu ca trebuia sa zic muschetari, dar sa mor eu de nu am pica pe ei pentru ce iau făcut sărmanului Jeff și pentru ce o să-i faca....)
Aceștia aveau pistoale adevărate și a început o lupta cu sânge la propiu.
Unul dintre băieți i-a trântit o sticla de alcool în cap.Bătălia a continuat pana în casa unde părinții strigau disperați. Apoi la baie unde boschetarul la trântit pe Jeff de perete și astfel a dărâmat o sticla de clor și alte substanțe nocive pe fata și capul lui Jeff, astfel arzandui-o.
Acesta nemai-vazand, ieși urlând din baie, asta după ce a înfipt un ciob din oglinda ce se sparse, în gatul neghiobului. Apoi la capul scărilor, lângă el era grasanul, ce arunca cu bricheta pe Jeff astfel acesta luând foc instant din cauza alcoolului ce era pe el.Acesta zbierând ca un porc la taiere, cazu pe scări, ajungând jos unde începu sa se zvarcoleasca mai ceva ca un nebun ce are varicela.
Tatăl sau venii cu stingatorul și oprii focul de pe corpul sărmnului Jeff.După o luna Jeff se trezii din coma, având fața învelită total cu o fașă .
Doctorul venii cu o foarfeca și oglinda.
Îi tăia fașa și-i lasă fata la vederea familiei sale ce era în jurul patului de spital.
Toți priviră socati.Jeff ceru oglinda. Când se uita, rămase mut.
Parul îi era mai lung și negru din maroul cel avea inainte.
Ochii îi are verzi pe când înainte erau albaștrii.
Pielea mai palidă ca a unui vampir pe moarte.
Iar buzele extrem de suptiate încât abia se observau.Dupa clipe de liniște începu sa râdă ca o curca stricată. Una handicapată ce vroia un morcov (daca înțelegeți voi cei mai adulți asa.... ).
După încă 3 zile petrecute în spital, acesta se afla acasă și se pregătea de culcare într-un fel bucuros ca Liu era scutit de școala de corecție.
Pe la miezul nopții măsa se trezii din cauza unui sunet ca de râset înfundat venind din baie.
Se duse sa vada ce se întâmplă și îl văzu pe Jeff cu un cuțit în mana trăindu-și obrajii într-un zâmbet de bătut în cap. Pleoapele fiindu-i arse, ochii fiindu-i înconjurați de negru.Acesta își observa mama stand în pragul băii și se întoarse spre ea intreband:
"- Nu-i asa că-s frumos? "
Femeia îi răspunse ca da , și ca se duce să-l cheme pe tacsu sa vadă și el cat de chipeș este.O data ce ajunse în camera lor, îl trezise pe tatăl băieților întrebându-l unde tine pușca de vânătoare.
Jeff era în pragul ușii camerei și o întreba pe mă-sa de ce la mintit.
Acesta scoase un cuțit de la spate și își înjunghia mama și tatăl apoi se duse în camera lui unde Liu încă dormea. Se puse deasupra lui cu cuțitul deasupra capului.
Liu se trezii și se uita speriat la Jeff.
- Go to sleep...!