Chapter 1

30 4 0
                                    

Steffhoney

*~*

           Buntag na sad, kapuya ba ani. Ganiha pa sig yawyaw akong inahan kay udto na kuno. Kaklarong 6 palang sa buntag. Nibakod nalang ko kay aron wa nay gira ang baba ni mama, basin unya muapil-apil nasad tong akong maguwang nga laki nga way ayo.

Ninaog kos silong aron mangaon, kapoy man ilakaw uy lisud kayo bitbiton akong tiil kay magpabilin jud sa akong kwarto. Kulang pajud kaayo kos akong tulog! As usual.

Panaog palang kog hagdanan nadunggan nasad nakong yawyaw ni mama. "Shei! Dalia kuno ng lihok nimo! Kamo nalang gani pukawon ug sayo, igo nalang mo mubakod, mukaon, maligo ug mangayog balon. Unsaon nalang ug mawa ko, kinsa nalang may mupalambo ninyo? Ayaw kog pahighblara ha, buntag pa sayo!"

"Ma, aysag ka strong diha bi, gadali na gani ta diri" dala katol sa ulo

Galakaw ko padung ug kusina aron mukaon. Tapad mis akong maayo nga kuya nga hapit na mahuma'g kaon.

"Nah mao na! Sigi man gug bilar. Ako nimo ma kuhaon nimo ng silpon niya ig alas dyis sa gabii aron maka sayo ug tug. Sigi ra nag ga atubang anang iyang cellphone" ana si kuya

Pagkahilabtanona kaayog kinabuhi ani niya uy, siya gani ng dugay matug gani magsigi pag duwa'g Mobile Legends.

"Hoy FYI maong dugay ko maka tulog, tungod anang imong duwa nga saba kaayo! Maabtan ug alas dusi'g dinula. Ma sya jud kuhai ug cellphone" akong tubag

"Sagdii nalang gud na si Shei ya uy" ana akong usa pa ka kuya.

Kana muy close nako nga igsuon, sya ra juy kampi nako diri aning balaya ba, ug pati na sad akong papa pero wa sya diri. OFW si papa sa New Zealand, sa company sya nagtrabaho, ambot unsa nga company.

"Dalia ninyo ng lihok ninyo! Udto na oh malate nasad mo, mag sigi nalang mog kalate." -mama

"Ikaw Shei dali diha, wa pakay ligo." Ana akong mantas na kuya.

Gadali-dali nakog kaon, wa pa man diay koy ligo diay giatay. 6:30 na 7:30 among klase giahak 7:00 flag ceremony, Monday raba, bawal di muattend ug flag. Ang di muattend magmulta daw ug 20. Pamugas kaayog multa

Tugngod sa akong pagdali-dali ug kaon, wa na nako nahurot akong kinan an. Akong gihatod akong plato sa lababo, unya ga dagan nako padung sa akong kwarto ug naligo.

After 10 minutes nahuman nakog ligo, gadali-dali sad kog ilis. Kapuya mag karag-karag uy. Nangita kos akong knee sock, na wa pajud ang paris uy.

"Maaaaaaa!"

"Mamaaa! Ahang paris aning akong itom nga knee soooock?!"

"Bulingon naman to nak! Tua nag basket" Shagit sa akong mama

"Kas-a pa man to nako gisuot ma, ug bulingon, nganong katong isa raman imong gikuha?! Hayss!!!"

"Kuhaa diris bulingon! Aha naman diay ng mga medyas ninyo diay?" Ana si mama

Gadali-dali nasad kog naog aron kuhaon akong medyas sa bulingon. Pagkuha nako, akoa dayung gisuot. Nidagan nasad ko padung sa akong kwarto aron magsuot ug school shoes. Gikuha nako akong bag ug ang sudlay. Paglantaw nako sa akong wrist watch, Giatay 6:46 na!

I'll Break the Heart Breaker's HeartWhere stories live. Discover now