#Jungkook#
Gözlerimi açtığımda yatağın yanında yerde yatıyordum, aklımdan ne kadar "akıllı" olduğumu geçirip ayağa kalktım. Aklıma Taehyung'un gelmesiyle kapıya doğru koşmaya başladım, kapıyı açmamla duvara yapışmam bir oldu daha ne olduğunu anlayamadan karşımda avuç içlerini duvarda birleştirmiş -aşırı yakışıklı, ya cidden bu çocuğun suratı yüzünden bir gün öleceğim- yakışıklı kocam birden dudaklarıma yapıştı, o kadar sertti ki bir ara dudağımı yediğini falan sandım -tamam tamam böyle bir şey sanmadım- o dudağımı emerken ben hiçbir karşılık vermeden dayanmaya çalışıyordum tabi bu sadece birkaç saniye sürdü, dayanamayarak bende onun öpüşüne karşılık verdim. Nefesimiz kesilene dek koca 5 yılın hasretini bir öpücüğe sığdırmaya çalıştık, çünkü biliyorduk ilerisi olamayacaktı, artık hiçbir şey eskisi gibi olamayacaktı, biz eskisi gibi olamayacaktık...●●●
Bizim için uzun sayılamayacak öpüşmemizin ardından kendime lanet edip hızlıca kollarının arasından kurtularak içeri girmiştim şimdi ise elimdeki elmayı yerken kendime ve "muhteşem" irademe eşi benzerini bulamayacağınız laflar ediyordum. Ben onun karşısında hep güçsüzdüm, gözlerine bakınca eriyor, tek bir sözünde mum oluyordum Kim Taehyung'un üzerimde tahmin edemediği ve hiçbir zaman da edemeyeceği bir kere olsun bana benim gibi bakmayacağı, benim gibi, benim ona hissettiğim gibi hissedemeyecaği bir etkiydi bu ve ben günden güne güçsüzleşiyordum onun karşısında, her gün biraz daha düşüyordum, bazen gözlerindeki koyu renge bazen ince uzun narin parmaklarına bazense hatta en çok o biraz ürkek biraz da solgun dokunuşlarına...
Kim Taehyung her şeyi en ince ayrıntısına kadar inceleyen, en küçük bir şey bile atlamayan bu adam beni göremiyordu. Benim yavaş yavaş ona yaklaşmak uğruna kendimden vazgeçtiğimi göremiyordu "her şeyi görüyor, biliyor bir beni bilemiyordu" İşte bu yüzden en çokta bu yüzden ondan intikam almak istiyordum fark edilememenin nasıl iğrenç bir his olduğunu, kalbi nasıl içten içe çürüttügünü bilmesini istiyordum, Kim Taehyung'un bir kere, bir kere de olsa benim gibi iğrenç hissetmesini istiyordum...
Bu aralar çok bölüm atamadım sonunda bir tane atabildiğim için kendimi şanslıdan sayıyorum, oylarınızı esirgemeyin sizi seviyorum...( sonda tırnak içindeki bölüm bir şarkıdan onuda sona koyuyorum)