Kapitel 1

54 0 1
                                    

Det har just blivit sommarlov och jag ligger hemma i soffan och tittar på TV:en. Efter en liten stund knackar det på dörren och jag öppnar och där står min pojkvän Sebastian.

Hej! Säger han och kommer fram till mig med en kyss.

Hej! Säger jag och ler stort.

Jag ville bara säga om du kunde komma på lördag kl 20:00 till mig?

Ja! Det vill jag gärna säger jag och ger han en kram och säger...

Hejdå!

Hejdå! Sen på lördag.

Okej! Ses.

Idag är det fredag och jag slängde mig ut på stan och letade efter något roligt till han som en överraskning. Jag letade också efter min kompis Rebeca vi skulle mötas idag och prata, fika.

Hej! Rebeca ropar jag.

Hej!

Båda springer fram till varandra och kramas!

Vad jag har saknat dig säger jag.

Jag med!

Nästa dag är det lördag. Jag hoppar nästan upp ur sängen och slänger på mig kläder och springer ner för trappan. Jag tar fram något att äta och efter en liten stund så kommer två av mina bröder ner Tommy och Max och självklart ska Viktor ligga kvar i sängen. Medans jag äter frukost så får jag ett meddelande från Sebastian och säger att jag ska packa med mig varma och gosiga kläder.

Så jag äter färdigt och går upp på mitt rum och börjar packa.

Jag tar med mig en sovsäck ifall vi skulle ut på något kul.

Sommarlov <3Where stories live. Discover now