Bir ölüye aşık olmak

135 3 0
                                    

Benim adım Lara. Evet , 19 nisan hayatımın en iğrenç günüydü çünkü çocukluk aşkım ölmüştü , ölmüştü, ölmüştü. Bu cümle beynimi tırmalıyordu. Sonu olmayan bir kuyuya düşmek gibiydi bu , korkutucu . Elinizden gelen hiç bir şey olmuyor ve onu görmek için birisiyle anlaşma bile yapmak istiyorsunuz , her kim olursa olsun . Bu anlatacaklarımdan önce her gün arkadaşlarımın başının etini yerdim , artık delirmeye başladığımı söylüyorlardı çünkü onlara öyle manyak şeyler söylüyordum ki ... Aklımdan kemiklerini çalmak dahi geçmişti bu fikir hala aklımın bir köşesinde . O kemikleri o mezardan çaldıktan sonra dolu kıyafet alır giydirirdim o kemiklere . Artık birisinin bana yardım etmesi lazımdı . Ama nasıılll .... Onu nasıl görebilirdim ki imkansızın imkansızı olur bu. Kemik felan değil düpedüz onu istiyorum onu kanlı , canlı onu. O benim için çok değerli hemde çook . Onu da anlatırdım ama asıl yere gelelim beni delirmenin ucuna getiren yere. Bir gün evde oturuyordum şarkılar dinleyip dans ediyordum . Yorulduktan sonra oturdum ve bağırdım. '' BANA ONU GERİ GETİRİN. '' Sanki karşımda 3 harfliler varmış gibi onlardan medet umuyordum . Bazen böyle yapıyordum fakat hiç bir el uzanıp beni kurtarmıyordu bu durumdan . O akşam uyuya kaldım bir rüya gördüm. Ölü aşkımın evinin yanındaki eski ev vardı ve orda bir kağıt okuyordum ama ne okuduğumu hatırlamıyorum . Aynı rüyayı bir daha gördüğümde şüphelenmiştim yoksa bu bir işaretmiydi ? Ah , evet umutlanmıştım . Oraya gitme kararı aldım . Gittğimde sokakta kimse yoktu bende girdim eski eve. Duvarda kanlarla yazılmış bir kağıt mı ? Opsss ! O anda sokaktan geçen o yaratıkla gözlerim fal taşı gibi açıldı. Bana bakarak '' SANA ONU GERİ GETİRECEĞİM .'' dedi. Ben daha nasıl demeden kaybolmuştu. Hemen duvardaki kağıda baktım , bir andanda korkuyordum . Kimler musallat olmuştu bana ama her ne pahasına olursa olsun onu istiyordum . Onu hala deli gibi seviyordum . Ah ölü sevdiğim. Sen nerelerdesin sen bilmesende , ben seni çok özledim . Sen yaşarkende bilmezdin benim seni sevdiğimi. --- Neler diyorum ben duvardaki kanlı yazılara baktım karahindiba yazıyordu . O ne alakaydı ki şimdi ? En iyisi karahindiba bulmak , belki bi işaret gelirdi . Hayatım neye döndü belkide hepsi kabus. Bizim evin etrafı zaten çiçeklerle dolu . Karahindiba bulmak zor olmadı. Hemen bir tane kopardım tam koparırken o yaratık bir daha gelmişti . Bu sefer korkmamıştım çünkü bana yardım edebilirdi. Bana '' Üfle '' dedi, kayboldu. Karahindibayı üflememle farklı bir yere gözümü açmam bir oldu. Milyonlarca karahindiba mıı ? Ya lütfen birisi açıklasın karahindiba ne alaka ?

Ölü karahindibalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin