Karahindibalar çok sevilirmiş

63 0 0
                                    

Arkamda bir şey hissettim . Yine o yaratık ve bu kadar yakınımda. Korkma Lara , Korkma Lara . Bunu içimden tekrarlıyordum. O yaratığın konuşmasıyla kalbim ne biçim attı bilemezsiniz. O nasıl sesti ürkütücü. Bana yardım edeceğini söylüyordu bi şartla , onlara uyarsam ve dediklerini yaparsam . Bunlar kimdi ki ? Hem burası neresiydi . Onların Dünyası mı ? Beni nereden biliyorlar ? Ben düşünürken beni kolumdan tutup yan tarafa sürükledi . Karahindibalar ve ve ve ve ne ne nasıl ya ? Canım sevdiğim Tuna mıydı o ? Ona kavuştum mu yani ? Koşarak boynuna sarılıcakken bir baktım o yaratıktan dolu var burada. Tuna'ya bakmaktan onları farkedememişim. Alaylı alaylı gülüyorlardı. Tuna ise sanki beni görmüyor gibiydi , görse oda şaşırır mıydı beni gördüğüne ? O benimle hep irtibata geçen yaratık bana yine ürkütücü ses tonuyla , ''Ona bu kadar çabuk kavuşabileceğini mi sandın aptal dedi ? Sana yardım etmezdik ama bir çıkarımız var bu işte . Ne zaman karahindiba görsen üflüyorsun ve biz bundan nefret ediyoruz , o bizim en sevdiğimiz yemek. '' diyerek bağırdı . -Karahindiba yenir miydi ki ?- '' Seni bu yüzden öldürecektik fakat Tuna ' yı çok istiyordun sana yardım etmek istedik . Tuna olmasaydı şimdiye ölmüştün küçük kız. '' dedi bana. Peki bundan sonra napıcaktım ki ben ? Bir anda o hayal dünyası gibi yerden çıkmıştım gözlerimi açtığımda yatağımdaydım . Ben buraya nasıl gelmiştim ? Ne zamandan beri burdaydım ? 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölü karahindibalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin