"Hazim,Hazim!!Pekik Ku.Pagar rumah Hazim dipanjatnya aku tapi Hazim jerkah Ku ."Waduh,sakit dong!!Hei,awak ni!"Apasal kau jadi beruk tadi?Kau period?Hehem,just joking.
"You jangan tipu I boleh tak!!"Tipu apa?"Kau curang Kan!
"Apa sayang network nih!?I tak curang pun dengar you!!U Gila ke?!Ei kau tipu je lebih Kan!!(Terimbas kembali)"Kita putus!"
OK,kalau kau macam tu,aku putus ngan kau!!!!!Hazim!!Sorry!Kau yang curang dengar aku!jerkah Hazim."Awak,saya mintak maaf,saya salah.I cinta Kan u lebih dari lelaki lain.!!Maafkan I!
Kau Dasar perempuan sundal tak tau malu!!Hazim!!
******************************
Aku melangkah pulang dengan longlai."Assalammualaikum.
Lemah aku."Waalaikumsalam,eh Nape ni dik?"Tak de paper..
"Cer citer..Hazim putus ngan adik.Hah,baguslah tu!Tak de dok melayan jantan tu tiap hari!!
"Dahlah adik masuk dulu.Bumm!!Wow,garangnye!!Macam singa!!"Diamlah!!!Laung Mariya.Sape suruh pergi!Padan muka!!
Dahlah,kesianlah kat adik tu!
Biar je,rasakan!Baru form 5 dah couple.puih!!Huhuhu huhuhu huhuhu.!Hazim!!Pergh!Sampai ke bawah raungannye.Boleh masuk drama nih.hihihi.Abang!!!!Hahahah.
Adik sayang Hazim sangat!!Muah.euw,jijik!HahahahSorry if bosan sebab otak kosong.hihihi.
Vote tau
YOU ARE READING
MARIYA DALISHA Milikku
Romancecinta yang x disangka telah menarbitkan kasih sayang terhadap Mariya.Percintaan itu hanya sementara...