Veletistan genelde 5-14 yaş arasındakı toplumdan oluşur.Velet kelimesinin anlamı dilimize eski yunan dilinden gelmiş (vel beyinsiz geri zekalı efsanevi varlığın ismi ) (et ise bildiğimiz et) ve anlamı yürüyen beyinsiz et parçası.Veletlerin 6 çeşit türüne rastlanır.
1.Klasik veletler bunlar zararsız gündelik hayatlarında youtubeden enes patur izledikden sonra bilgisayarlarında gta vc oynayan veletlerdir ve velet ailesinin en zararsızlardır.
2.Yutupçu veletler bunlar enes patur izlemekle yetinmemiş kendileri yotubedeye garib NASA nın bile sırlarını çözemediği videolar yüklerler ve bu veletlerin videosunu 10 dakika izlemek Çernobilde 10 dakika kaldığınızda aldığınız radyasyon miktarına eş değerdir.Ama genel olarak pek zararları yokdur.
3.Misafir çoçuğu veletler bunlardan korkmanız lazım sizi evde odanızda kulaklığı takmış şarkı dinlerken ve ya oyun oynarken aniden yanınızda belirirler ve siz ona bir el oyun vermemiş yanınızdan gitmezler.Eğer zorla onu odanızdan kovarsanız özel güçleri olan AAANNEEE çağırma devreye girer ve annelerini çağırırlar ve büyük ihtimal böyle olur-(MERT akılı oğlum azıcık ver Efe bilgisayarda oynasın zaten birazdan gidicez)O an veletin yüzünde oluşan ibne gülüşü sizi kanser etmeye yeter.Amma sonra modemi kapatmanız ve ya bilgisayarı fişinden çekmeniz yeter.Eğer o VELET bordoveletse işiniz zor
4.BordoVeletler bu veletler youtubeden özel eğtim almış ve tebirli veletlerdir bunlarla 97% misafirlikde karşılaşırsınız.Bilgisayardan azıcık olsada anlarlar ve sizin bilgisayarınızda Minecraft yoksa direk indirirler ve oynamaya başlarlar.Çoğunlukla anneleri gitdikden 2,3 saat sonra eve giderler.Modemi kapatmak ve ya bilgisayarı fişinden çekmek bunları kandırmaz.Bordoveletin eline geçmiş bir bilgisayar büyük ihtimalle kırılır bozulur ve ya virus bulaşır.Ne kadar eğitimli olsalarda viruslere karşı savunmasızlardır.Kendilerini hacker olarak adlandırırlar.Amma cmd de tree yazmakdan başka bildikleri bir şey yokdur.Bu veletlerle başa çıkmak mümkün değildir.
5.Hacker Veletler.Bu tür çoğunlukla sosyal medyada karşınıza çıkar.Onlar kendilerini Ayyıldız TİM personali zan ederler.Bu veletlere misal olarak horiz10_2004 başda gelir bu velet vodefonenin akrabaları için yaptığı 1 saatlik interneti hackleyerek ve anne çık diyerek tüm hackerlerin dikkatini çekmişdir.Bu veletlerden kutulmak için sosyal medya hesablarını egellemeniz yeter eğer fake hesab açıb tekrar yazarlarsa tekrar engel atın.Büyük ihtimal 7. fake hesabdan sonra peşinizi bırakırlar ama 1,2 ay sonra tekrar yazma ihtimalleride vardır.
6.Mutant veletler.Bu veletler aşırı çok enes patur virüsüne maruz kalmışlardır.Gerçek hayata bunlarla kaşılaşdığınızda hemen kaçın yoksa kansere yakalanırsınız.Bu veletler misafirliklerde pek görülmez aptal ve gerizekalı oldukları için çoğu zaman aileleri tarafından evde video çekmek için bırakılır.Bunlarla başa çıkmak çok zordur her yerde sizi bulurlar.Bu veletlerden gördüğünüz an eve gidip odanız kapısına kiletleyerek LoL ve ya PUBG oynayın 2,3 saat evden çıkmayın.Eğer evden erken çıkarsanız bu veletin salgiladigi radyasyona maruz kalır kanser oldur ve ölürsünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veletistan hakkında
HumorVeletistana yolculuğumuz sırasında çok ilginç bilgiler edindik ve biraz zorlu olsa da sizlere veletler hakkında bilgi toplayıp kitap olarak sunmak istedim. (Bu yolculuk esnasında 2 çalışanımız veletülüsk hastalığna 3 çalışanımız iste enes patur sik...