Μεσανυχτα...

13 1 0
                                    

Ο φίλος της Άννι, Ζακ, φτάνει σπίτι της για να δουμε την ταινία τρόμου "Happy Deathday". Καθώς βλέπουνε ήσυχα και ωραία, ενώ ο μεγάλος αδερφός της Άννι κοιμάται, ακουγεται ένας θόρυβος από το δωμάτιό του που δεν φάνηκε να ανησυχεί κανεις.
Η ταινία τελείωσε και ξαφνικά ακουγεται ενα χτυπημα στην πορτα. 5 δευτερόλεπτα, ένα μήνυμα στο κινητο της Άννι, όπου γράψει "2 Ακόμη Χτυπήματα". Σοκάρεται η Άννι και μαζί της ο Ζακ αλλά δε μπορουν να καταλάβουν τη σημαίνει αυτό. Ο μεγάλος τους αδερφός ξυπνάει υστερα από λίγο και βλέπει να είναι και οι δυο στον καναπέ και να κοιτάμε το ταβανι για αρκετή ώρα. Αφου του εξηγήσανε τι συμβαίνει, ο Έρικ, μεγάλος αδερφός της Άννι, είπε πως έχει ακουσει για τον θρυλο αυτόν. Λέει πως ένα άγνωστο πνευμα σου χτυπα την πορτα 3 φορές. Για να το αποφυγεις αυτό, πρεπει να επισκεφτείς το εγκατελειμένο γυμνάσιο της Νέας Υόρκης, το Budsfield και να χτυπήσουν 3 φορές την πόρτα του διαδρόμου.
Στη διαδρομή τους προς το γυμνάσιο, έρχεται άλλο ένα μήνυμα στο κινητό της Άννι όλου γράφει οτι εχει μόνον 30 λεπτά. Μόλις φτάνουν, ακουγεται ενα δυνατό χτύπημα στην πορτα και έρχεται το μήνυμα στο κινητό της Άννι όλου γράφει "1 Ακόμη Χτυπημα".
Και οι 3 βιάζονται να πάνε στο διάδρομο και να χτυπήσουν την πορτα 3 φορές έτσι ώστε να φυγει το κακό και να ηρεμήσουν. Ο Ζακ πιστευει πως είναι ευκολο και θα τα καταφέρουν, αυτό που δεν ήξεραν όμως είναι ότι υπάρχουν 5 διάδρομοι με πόρτες όλοι ίδιοι, αλλά μόνο ένας σωστός. Έπρεπε να παρουν το ρίσκο αφου τους ανακάλυψαν και τους 5. Ο Έρικ σαν έφηβος, στέκεται μπροστά και χτυπάει την πορτα του 2 ορόφου και όλα μαυρίζουν.....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 26, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

3 Χτυπήματα ΑκόμαWhere stories live. Discover now