2

5.9K 697 44
                                    

ဂြၽန္​းဂ်ံဴ းဂုျပန္​သြားထဲ ကထယ္​​ေယာင္​အိမ္​ထဲမွာပင္​လသား​ေလးကို ဖက္​ကာ ငူငူငိုင္​ငိုင္​ႀကီးျဖစ္​​ေနရွာသည္​.
ဘာမွမသိတဲ့သား​ေလးက​ေတာ့သူ႔ရင္​ခြင္​ထဲမွာအိပ္​​ေနတာ တုပ္​တုပ္​​ေတာင္​မလူွပ္​​ေခ်.... မနက္​ျဖန္​ DNA စစ္​ရင္​ ​ေသခ်ာ​ေပါက္​ ဘြန္​းဘြန္​း​ေလးဟာ သူ႔သားဆိုတာ ​ေပၚ​ေခ်​ေတာ့မည္​...အဲ့လိုသာဆို သား​ေလးကို သူ႔လက္​ထဲ ထည္​့​ေပးလိုက္​ရမွာလား....

​ေၾကာက္​႐ြံ႕စြာပါးျပင္​​ေပၚက်လာ​ေသာ မ်က္​ရည္​​ေတြကိုသုတ္​ကာ သား ကိုသာ တင္​းက်ပ္​စြာဖက္​တြယ္​ထားမိသည္​... သား​ေလးကို ဂ်ံဴ းဂု လက္​ထဲ ဘယ္​လိုမွမထည္​့​ေပးနိုင္​......သား​ေလးကသူ႔ဘဝဘဲမို႔ သား သာ မရွိရင္​သူ​ေသသြားနိုင္​သည္​....

ထြက္​​ေျပးရမယ္​...

ဟုတ္​တယ္​....သူ သား​ေလးနဲ႔ ဂြၽန္​းဂ်ံဴ းဂုမရွာနိုင္​တဲ့တစ္​​ေနရာကို ထြက္​​ေျပးရမည္​....

ထိုအႀကံရသည္​နွင္​့ အိပ္​​ေမာက်​ေန​ေသာသား​ေလးကို
ၾကမ္​းျပင္​မွာခဏခ်ကာ အိပ္​ခန္​းထဲမွ လိုအပ္​သည္​့ အဝတ္​ထည္​သုံး​ေလးစုံနွင္​့ သား​ေလးရဲ႕ ​ေဆးမွတ္​တမ္​းအဝတ္​စား နို႔ဘူး ​ေတြကို အိတ္​ထဲအကုန္​စုထည္​့ကာ  အခ်ိန္​ပိုင္​းလုပ္​မွရလာ​ေသာစုထားသည္​့ ​ေငြအခ်ိဴ႕ ကို လက္​ကိုင္​အိတ္​ထဲ ပစ္​ထည္​့ၿပီးသည္​နွင္​့ အိပ္​​ေမာက်​ေနသည္​့ သား​ေလးကို​ေပြ႕ခ်ီကာ ထိုအိမ္​ထဲမွ လ်င္​ျမန္​စြာထြက္​လာခဲ့သည္​...

**********

နွစ္​ခ်ဴ ပ္​စာရင္​း​ေတြကို လက္​မွတ္​ထိုး ​ေနရင္​းနဲ႔မွ အခန္​းထဲကို ဝင္​လာ​ေသာ အိမ္​​ေတာ္​ထိန္​း ​ေဆာ့ဂ်င္​ကို သူ​ေမာ့ၾကည္​့မိလိုက္​သည္​....

"ဂြၽန္​း​ေလးထင္​တဲ့အတိုင္​းဘဲ....... ကင္​မ္​ထယ္​​ေယာင္​းနဲ႔ က​ေလး အခု ထြက္​​ေျပးသြားပါၿပီတဲ့..."

"ကင္​မ္​ထယ္​​ေယာင္​းမဟုတ္​ဘူး​ေလ... ဂြၽန္​းထယ္​​ေယာင္​း.."

ဂ်ံဴ းဂုစကား​ေၾကာင္​့​ေဆာ့ဂ်င္​ၿပံဳးမိလိုက္​သည္​..

"ကြၽန္​​ေတာ္​မ်ိဴ းစကားမွားသြားပါတယ္​.."

"ဘယ္​ကိုထြက္​​ေျပးလဲဆိုတာ မ်က္​​ေျခမျပတ္​​ေစနဲ႔လို႔ နမ္​ဂြၽန္​ကို ​ေျပာလိုက္​ပါ....​ေနာက္​ၿပီးအခုခ်က္​ခ်င္​း ကားအသင္​့ျပင္​ထားပါ..ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုယ္​တိုင္​သူတို႔အ​ေနာက္​ကိုလိုက္​မယ္​...."

​ေဆာ့ဂ်င္​ သူ႔အား အရုိ​ေသျပဳတာကို အသိမွတ္​ျပာသည္​့အ​ေနနဲ႔ ၾကည္​့ၿပီး​ေနာက္​ အျပင္​ဘက္​ ကုိသူၾကည္​့မိလိုက္​သည္​...

"သူ႔အနားက​ေန ထြက္​​ေျပးခ်င္​​ေနတဲ့ ထို​ေကာင္​​ေလးအားႀကိဳးနဲ႔ခ်ည္​ၿပီး တိုင္​မွာတုပ္​ထားရင္​မ်ား ​ေကာင္​းမလား.."

********

ဂြမ္​းဂ်ဴ ကို သြားမည္​့ ကားလက္​မွတ္​ကိုျဖတ္​ၿပီးသည္​နွင္​့သက္​ဆိုင္​ရာကားကိုအျမန္​ရွာကာ ထိုကား​ေပၚမွာ သူ စိတ္​လူွပ္​ရွားစြာ ထိုင္​​ေနမိသည္​...

Prince's Private Baby Where stories live. Discover now