New story update bebeklerimAurora - Animal
-------------------------------
Sabah sürüne sürüne kalktıktan sonra okula gitmeye başladım kulağımda kulaklıkla resmen uyuyordum. Birden biri kulaklığımı çekip tekini kendi kulağına takınca neye uğradığımı şaşırmış ağzımı açamamıştım.
Soluma doğru döndüğümde bunun bizim okuldan bir çocuk olduğunu ve bir iki kez gördüğümü hatırladım. Çocuk bir şey dememe fırsat vermeden bana döndü.
"Güzel şarkı"
Kulağından kulaklığı çıkarıp kulağıma tekrar taktığında ben hala sırtıyla bakışıyorım. Neydi bu çocuğun adı. Lodos, Tsunami ha Rüzgar tamam tamam.
Okuma vardığımda hızla Yeşim Selim ve Mehmet in yanına gittim. Mehmet i görmemle koşarak ona sarıldım.
" Mimiiit nerdesin ya sen?" dedim.
"Körmüsün önündeyim" demesiyle gözlerimi devirdim.
"Komik falan mı sanıyorsun sen kendini?" dedim tek kaşımı kaldırarak.
"Ayol sen bana kurban ol" diyince Selim kafasına Bi şaplak geçirdi.
"Şebeklik yapma ulan" dedi Selim.
"Ama acıdı ya." dedi Mehmet bir yandan kafasını ovuşturarak.
"Tamam hadi içeri geçelim" Elifin sesiyle ona döndüm. Bugün bu kızda bir şeyler vardı ama ne?
İçeri doğru geçerken sırtıma yediğim topla dişlerimi çoktan sıkmaya başlamıştım bile cidden hangi hayvan böyle bir smaç basardı ki?
Arkamı döndüğümde bana sırıtan bir adet sabahki çocuğu görmem bir oldu.
"Gerizekalı fileyle beni ayırt edemiyecek kadar körmüsün?" dedim sinirle bağırarak.
" Pardon" dedi omuz silkerek.
"Hay ben senin pardonunu s-" hızla çocuğa doğru yürümeye başlamışken Betül Hocanın sesiyle durdum.
"Sera yeter abartma bir top işte. Ayrıca dün seni çağırmıştım neden yanıma gelmedin?"
Salla sera salla Allah ne verdiyse güzel bir şeyler salla gitsin.
"Hocam köpeğimin ayağı kırılmış üzgünüm" derdim şirin olduğunu sandığım bir gülümseme sunarak.
"Tamam problem değil şimdi yanima gel bir süre konuşacaklarım var."
Arrkama dönüp baktığımda bu tarafa bakan Mehmet i gördüm. El hareketleriyle gidin demeye çalışıyordum ama kafasını sürekli ne var anlamında sallıyordu koparıp eline verem mi lan kafanı?
Betül hocaya baktığımda dokuzuncu sınıftan bir kıza bir şeyler gösteriyordu. Ardından Mehmet e döndüm.
"Siktir git lan" dedim işaret parmağımla okulu göstererek. Mehmet bir binaya bir bana baktı kafanı duvara sürterek kıvılcım çıkartıcam az kaldı zaten bakmaya devam et.
"ay kız öyle desene ayol"
"Ulan taş yokmu taş" dedim yere bakarak. Saçmalamayın havada taş mı ariyacağım birde?
"Tamam gidiyorum" dedi Mehmet uysal bir ifadeyle.
Hızla gidişine bakarken bizi gülerek izleyen bir Rüzgar beklemiyordum elbette farketmeden ona bakıp gülümsediğimi anladığımda hemen ciddileşip önüme döndüm. Hadi ama sizde size bakarak gülen bir adet yakışıklı erkek görseydiniz gülümserdiniz.
---------------------------------
Bölüm bitti. See yaa everyvone 💜💜