Bu sene Beşiktaş'ın 2019-20 sezonu forma tanıtımı olucak.Eminim ki çok eğlenceli olur.E hersene olduğu gibi takımın kaptanı olan ben (Oğuzhan Özyakup) tanıtım yapıcam.Bizde daha görmedik formaları çok merak ediyorum.Yarın 4-5 ünlü daha tanıtım için oynicak.Yarın için ne desem heyecanlıyım eminim taraftarlarda öyledir.
*YARIN OLUR*
Bi 10 dk geç kalmıştım ama trafik malum.Abdullah Hoca da ordaydı
Abdullah Avcı" umarım idmanlara geç kalmazsın kaptan hee"
Bende gülümseyerek "o nasıl söz hocam kaptan geç kalırmı? canımı dişime takarım da geç kalmam siz merak etmeyin"
Gülümseyerek çekim yerine gitti
Bende ortalıkta yeni formaları ararken dikkatsizce davranmış olabilirim ve bi kıza çarptım kızın elindeki kahve gömleğime döküldü eee yeni koymuş belli üzerinden duman çıkıyordu.
Ben"Aaa yandım dikkatli olsana "
Ayça " Ne demek dikkatli ol ya sen çarptın bana"
Ben" aaa "
Ayça " çok acıdımı çıkarsana ne bekliyosun ? ııı yani o anlamda demedim su filan tutarız diye yani tutarız derken sen tutarsın oooof "
Ben "tamam tamam :) "
Gömleğimin düğmelerini açarken Ayça bana dik dik bakıyordu.
Sonra göz göze gelince hemen gözünü yumdu ve arkasını dönüp "ayyy çok özür dilerim ben sana bakıyordum sen şeysin demi şu çocuk kaptan hee "
Bende " dön dön evet ben o çocuk kaptan :) senide bi yerden tanımadım değil şu dizilerdeki kızsın dimi ?"
Ayça bi gözü kapalı hıhı ben o kızım ben Ayça diyerek elini uzattı
Bende ilk eline baktım sonra bende oğuzhan dedim.
Ayça"pek güzel tanışamadık ama memnun oldum "
Oğuzhan " bendeee bendeee çok memnun oldum"
Ardından tüm oyuncular toplandı.
Yönetmen çağırmıştı hepsini sonra 3 ünlü olan kızı çağırdı ve her birine farklı forma verdi herhalde herkes değişikleri tanıtıcaktı içsaha forması deplasman forması felan.
Yönetmen "oğuzhan sende gel ve beğendiğin formayı giy"
Bende baktım 3 forma biri siyah diğeri beyaz ve üçüncü kırmızıydı bende karar vermekte zorlandım ama siyahı seçtim Beşiktaşın rengi diye.
Sonra herkes kameraya doğru sıra sıra yüricekti
Baktım Ayça'nın üzerindede siyah forma vardı.
Sonra Demet ve Handeyi gördüm.
İkiside yanıma gelerek merabaa dedi
Bende meraba dedim
Tanıştık felan.
Ayça da yanımıza geldi
Oğuzhan senden bişey rica edebilirmiyim ?
Demet ve Hande Ayça ya baktı tanıştığımızı bilmiyorlardı galiba.
Bende " tabi "
Ayça " benim arabamı abim bi işi çıktığı için aldıda beni eve bırakırmısın çıkışta ? "
(Oğuzhan yerine ozi yazcam çok uzun :)
Ozi " tabi tabi ama çıkışta biraz beklemen lazım beni "
Ayça " tamam sağol "
Yönetmen değişik klip istiyordu.
Bana topu verdi ve sen sektir topu sonra Ayça gelsin topu tutsun o da sektirmeye başlasın dedi
Ayça" hocam ben bilmiyorum sektirmeyi "
Ozi " öğretirim sana "
Ayça " hemen mi ? "
Ozi "evet hemen şimdi topu ayağına al dizini çok hareket ettirmemeye çalış ayak bileğinle topu hafif hafif yukarı at dengeni kurmayı unutma hadi dene"
İlk sektirdiğinde 3 sektirdi
Ben topu ayağına koydum ve hafif hafif yukarı atması için aşağıdan ona baktım.
O bu sefer yapmışı 10 15 felan
Yönetmen " ooo 10 15 sektirme yeter bizim için"
Hande atıldı " bende sektirebiliyorum ama ...
Yönetmen " e biliyosun nie bekledik bu kadar neyse bekledik boşa gitmesin Ayça bi dene sen bakalım öğrenebildinmi :) "
Ben sektirdim ve topu aldı ayça sektirmeye başladı ve sektirdide. Sonra çekim felan oldu işimiz bitti.
Çıkışta Ayça beni bekliyordu arabaya bindik ve
Ayçaya dönüp "şu kahvenin izi hala çıkmamış şurda dursun araba ben iki dakikada şu mağazadan tişört alıp geliyorum"dedim.
Ayça da "tabi tabi ya istersen bende gelim "
Ozi " olur gel hem sıkılmazsın "
Mağazaya girdik ve hayranlar fotoğraf çektirmek istiyenler felan kırmayıp çektirdikte daha sonra Ayça üstümde koyafet bakıyordu yakışırmı diye felan bitane tişört aldık ve dışarı çıktık çıkar çıkmaz booom şak şak 💥💥
Oğuzhan bey Ayça Hanım la sevgilimisiniz ?
Aranızda bi ilişki mi var?
Bende durup " arkadaşlar lütfen sonraa acil yetişmemiz lazım "
Diyerek aradan birlikte kaçtık .
Arabaya bindik ve sessiz sessiz hiç konuşmadan Ayça'yı evine bırakmak için arabayı sürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER OYUNU
Teen FictionBeşiktaş forma tanıtımında tanışan 5 kişi arkadaş oluyor... Sevgililik durumları... Arkadaş olma çabaları ile hikayemiz devam edicek