Havaalanına gelmiştim ve acıktığımı hissettim büfeye gittim ve bir kek aldım ama yerime geri dönemden birine çarptım.
F:sen?
E:komutanım?
F: senin ne işin var burada
E(iç ses) :özel görev olduğu için kimseye söylemem lazım.
E:komutanım ben şey bir arkadaşımı ziyarete gidiyorum
F: anladım. Sınav sonuçların nasıl?
E:güzel komutanım
F:nereyi kazandın?
E:gizli bilgi komutanım söyleyemem
F: aferin. Tamam o zaman bir sıkıntı olursa kartım sende var haber ver seve seve yardımcı olurum.
E:saolun komutanım
Uçağa bindim yanıma biri oturdu ama ben cam kenarındaydım o yüzden hiç yüzüne bakmadım. Bir zaman sonra yüzme baktım biln bakalım kim? (ters köşe)
İlkokul arkadaşım ege ve hiç sevmezdim çünkü hep bana yazılırdı. Yanıma gelmiş oturmuş bide beni izliyo. Sinirlerim zıpladı ilk cümlesi neydi dersiniz
Efe:çok güzelsin
E: öylemi sende çok çirkinsin o yüzden siktir git. O arada fethi geldi.
F:canım bi sorun mu var?
E:yok hayatım (iç ses) :ya çok mu abarttım hayatım felan neyse ya.
F: beyefendi şu an yerime oturuyorsunuz diyi hemen yan koltuğu gösterdi
Efe:pardon özür dilerim buyrun.
E:ya çok teşekkür ederim
F:ne demek de sen de mi karabayıra gidiyorsun evet arkadaşım bahar orda.
F:doktor bahar mı?
E: evet te siz neden Tanıyorsunuz
F:çünkü askeriyenin doktoru o
E: anladım.
Yolculuk boyu hiç konuşmadık ben kitap okuyordum oda bi an kitaba kaydı gözüm hadi canım!! Aynı kitap hemingway silahlara veda bi an baktığımı anlayınca oda benim kitabıma baktı ve oda şok oldu. Neyse karabayıra vardık. İndik ben karargahı yerini biliyordum. Direk gittim kapıdan girerken bir baktım fethi komutan ban baktı e sonuçta bahar burda çalışıyor aay şimdilik yırttım fethi komutan ile içeri girdik ben ilk önce erdem albayım yanına gittim sonra baharım yanına.
B: kızım senin ne işin var burda?
E: artık burda çalışıyorum.
B:gerçekten mi?
E:evet ama şimdi benim gitmem lazım sonra konuşuruz diyo odadan çıktım herkesin oturma odasında olduğunu öğrendim bakalım tepkileri ne olacaktı. Ve fethi le ben aynı rütbeymişiz artık komutanım demicem. Bakalım içeri girince tepkileri be olacak.Sizce tepkileri ne olacak!?
Yorum ve volte bırakmayı unutmayın lütfen sizi seviyorum 💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
elimde değil - eyfet (tamamlandı)
RomanceE: neden bana güvenemiyorsun F: elimde değil anlıyor musun elimde değil