"Auhdh..." zamahnila sem z roko. Nekaj me je žgečkalo po nosu.
"Nehaj!" A misterijozen vir nadloge ni pošel. Prisiljena sem bila odpret oči. Zagledala sem nekaj ne pričakovanega - Kaia. V nos mi je tlačil neko travico. Njegove sinje modre oči so še bolj sijale kot navadno.
"Nisem te pričakoval tu..."
"Jaz pa nisem tebe" sem mu odgovorila z nasmeškom na obrazu.
"Kaj prav za prav delaš tu?" Me je vprašal zelo cinično. Razložila sem mu da sem se želela malce odmaknit od ljudi in da sem prespala kar na plaži. Ni se zdel presenečen, kar me je malo prestrašlo. Med mama je nastala neprijetna tišina, katero sem prekinila z preprostim vprašanjem: "kok je pa sploh ura?"
"Mislm, da okrog 10"
"Drugi naju zihr že čakajo", sem naglas razmišljala. Hotela sem vstat, a me je ustavila njegova roka.
"Hej! Kam se ti mudi..."
Zavila sem z očmi.
"Dons so šli ostali v mesto po travo, da se stvari mal popestrijo..."
Postala sem živčna - še nikoli prej nisem pohala. Vse je enkrat prvič...
"Ne bo jih nazaj do jutr zjutri, veš"
Nisem vedela kaj naj mu odgovorim zato sem molčala."Sm mislu, da bi dons šla midva mal na samo. Sej veš, da se mal boljš spoznava."
Točno sem vedela kaj hoče. Rekla bi ne, ampak potem bi bilo vse skupaj zelo nerodno. Privolila sem. Spet sem se hotela pobrat z kamnitih tal. Tokrat me je ustavil njegov poljub. Zelo nežno me je položil na tla in sproti poljubljal. Z rokama mi je božal obraz, jaz pa sem ga objela okoli hrbta. Čutila sem majhno otrdino na svoji vroči vagini. Nisem vedela če sem že pripravljena, zato sem vse skupaj končala z nasmeškom. Prevalila sem ga s sebe in skočila na kolo, ter odrinila s plaže. Na svojem hrbtu sem čutila njegov zsanjan pogled.
Čez dan nisem počela kaj dosti. Mami sem pomagala s kosilom, nato pa sem se šla sončit. Zdelo se mi je malce sumljivo, da nikjer nisem zaznala Kaia. Malce sem se že veselila, da bo morda pozabil na najin 'zmenek', a sem se motila.
Ura je bila skoraj pol devetih. Posedala sem pred prikolico, ko se je iznenanda prikazal izza ovinka. Niti pozdravil me ni. Pristopil je do mene iz zadaj in mi nežno zavezal oči. Malce sem zavzdihnila.
"Zaupaj mi"
Če na mojih vekah ne bi ležalo blago bi zdaj zavila z očmi. Tam sem sedela kot kip in poskušala ugotovit kaj za boga počne. To sem počela kar dolgo.
Končno se me je usmilil in mi odvezal oči. Povsod so bile sveče in na mizo je postavil poleten šopek. Nasmehnila sem se. Na mizo je privlekel karte, natančneje enko.
"Izzivam te na dvoboj!"
Na glas sem se zasmejala in na koncu privolila v to bitko. Trajala je dlje kot sem si mislila. Bilo je zelo zabavno, skoraj bolj kot takrat ko smo popivali.
Skoraj vse sveče so že izgorele in zadnja igra tega boja se je že skoraj zaključila. Seveda sem izgubljala, a to igro mi je kazalo dobro, dokler ni na plano potegnil +4 karte. Glasno sem za vpila polna jeze. Bila sem premagana. Kai se je toplo nasmejal. Odločila sem se, da mu te zmage ne bom prepustila zlahka. Sladko sem ga pogledala v oči in mu rekla:
"Lahko zmagam za tole?"
Sklonila sem se k njemu in ga poljubila. Nasmehnil se mi je.
"Zdi se mi da se bo treba še malo potrudit..." mi je rekel na uho.
Usedla sem se nanj in ga strastno poljubila. S prsti sem mu prečesala lase. Njemu so roko ušle na mojo ritko. Mečkal jo je in jaz sem drhtela. Z obrazom se je pomaknil med moji joški. Nežno je odmaknil mojo pidžamo in se me lotil. Postajalo je vedno bolj vroče. Jaz sem mu z roko zlezla v hlače in mu začela masirati veliko otrdino. Pomaknil se je po mojem vratu do mojega ušesa in zašepetal:
"Vem kaj ti je Jim storil. Si prepričana, da bi rada nadaljevala."
Jaz sem mu samozavsetno prikimala. Vstala sem in si počasi slekla hlačke. On jih prijel v roke in povohal. Drkal si je tiča. Jaz sem se s komolci naslonila na mizo in si začela masirati premočeno pizdo. Zrla sva si iz oči v oči in čeprav se nisva dotikala sva bila povezana. Prišlo mi je prej kot sem si želela.
Vstal je in ga počasil zaril vame. Pasalo je. Zelo. Ni trajalo dolgo pred mu je prišlo. Navadno bi ga nadrla, da ni povlekel ven, a zdaj mi ni bilo mar. Prijel me je za boke in me dvihnil na mizo. Nanjo sem se ulegla s hrbtom, razprla sem svoje noge. Hvala bogu še ni omlahnil in je še naprej porival v ritmu. Pospeševal je zelo naglo. Skupaj sva se premikaka kot eno. S svojo roko sem si masirala ščegetček, on mi je poljubljal trebuh. Zdaj je obema prišlo že drugič, a nisva še obupala. Vsedel se je na stol, jaz pa na njegov trd ud. Gledala sva se jz oči v oči in skupaj drhtela po še. Glasno sem sopihala, dokler nama ni še tretjič prišlo. Tokrat je povlekel ven. S penisom je rahlo udarjal moj trebuh in spermo birzgal nanj. Sproti je iz mene tekla še prejšnja doza in še moj odmerek tekočin. Bila sva zelo lepjiva, a potešena. Še nekaj časa sva se poljubljala, nato pa sva skočila pod en tuš.
Danes sem izkusila najboljši seks mojega življenja.
YOU ARE READING
24 dni užitka
RomanceKnjiga govori o 14 letni Noi, ki večino poletja preživi na otoku Krk. Sprva misli, da bo to najhujših 24 dni njenega življenja a vse se hitro obrne na glavo, ko spozna nove prijatelje s katerimi se pozabava na erotične načine. !Vsako poglavje vsebuj...