No tady máte staré oc xD které je spíše do příběhu
A tady ASKKKK xD
Destiny: Co máš za práci?
- No... To je tajné, ale teď jsem něco jako žoldákCorint: Co rád děláš?
- Rád se toulámAnexing: Miluješ někoho?
- Možná...Anxiety: S kým se líbáš na tom obrázku?
- S holkou s kterou jsem chodil v té době. S...
- Des: Drž hubuSad Soul: Jsi holka nebo kluk?
- Ehm... KlukFight, Lonely: Co máte za vztah?
- Fight je můj otec
- Lonely je má nemilovaná dcera...Destiny: Plánuješ se znovu setkat s Day a něco málo pořešit?
- Jako klidněDestiny: Stále máš svou zbraň (jed)?
- Skoro, Šárka totiž tu změnu nakonec neudělala... Ale mám ho skoro. Tohle nemůžu prozraditAnexing: Jsi stejně zvracený jako Des?
- *zavrčí* nejsem jako ona, nenávidím ji za to co provedlaAnexing: Zabil jsi někoho?
- Hodně krát a některých vražedných činů lituji...Všichni: Máte rádi horory? Po případě jaký je váš nejoblíbenější?
-Destiny: Ne, protože jsou nudný
-Corint: ani ne
-Anexing: nemám na ně čas
-Anxiety: trochu
-Sad Soul: moc se u nich bojím
-Lonely: jen s někým
-Fight: já mám horory v živém vysílání
Já: horory jsou dobrýJá: Jak jsi se dostala k MLP?
- Pořád jsem na WP viděla MLP a jednou jsem u taťky nevěděla co dělat a začala jsem si malovat MLP oc (Red FireFly, Alone Lighting atd.) pak jsem s tím přestala a jednou u taťky jsem si udělala NoSmile a Sad SoulaDes: Jak jde život? Plánuješ něco? Nějakou kravinu s kterou by ti Elithery mohla pomoct?
- Život jde dobře, ano plánuji a žádná kravina... Jestli mi chceš pomoct s vražedným atentátem tak promiň, ale to nepůjde. I když teď mě napadlo že by jsme mohli se Silverem na výletDestiny: Dáte si s Djeny sušenky?
- No klidně, ale Silver by to ocenil víc. Miluje sušenkyFight: Kdyby jsi měl zítra zemřít jaké by bylo tvé předsmrtelné přání?
- Aby se S7 vrátila a převzala za mě velení v základněCorint: Plánuješ s někým svatbu? V případě můžu být družka
- Nemám holku, myslíš družička nebo družka jako partnerka?Destiny: Líbí se ti Domino?
- Promiň, ale ne...Šárka: Proč jsi nechtěla kdysy uzavřít Destiny x Domino?
- Protože jsi mi ublížila (Blade, MAAB atd.) a nelíbilo se mi co jsi dělala pro ten ship... Jako třeba příběh ve kterém Domino znásilňoval DesŠárka: Nechceš s někým shipnout Domina?
- Podle toho s kýmAnxiety: Jsi hrozně cute a krásný. Řekl ti to někdy někdo?
- *zazubí se* děkuji a anoAnxiety: Nechceš se kámošit s Dominem?
- Vůbec ho neznám...Destiny: Co ten ship #Deki?
- To se jaksy samovolně zrušiloCorint: Jak se máš?
- Jde to...Všem kdo se zeptali mockrát děkuji a všichni dostanou obrázek s Des (první tři, Marky se nepočítá protože nemá MLP oc), páč se na ni zeptali jako první. A clovek1 taky dostane i když byla 4.
Děs, běs. Loučí se Des.
ČTEŠ
MLP a něco víc 1 (4)
RandomNejsem brony. Jen maluji. ! Prvních pár kapitol jsou postavy, ale nakonec je budu malovat do jiné knihy! Takže jak na tomto účtě je to 1. Díl jinak je to 4. Díl Není zde jen mlp!