Începutul

12 1 0
                                    

        Bună,numele meu este Hekina. Sunt o școlăriță de 17 ani care este o Dandere. Lăsați-mă să vă explic,Dandere este o persoană care este timidă și-și petrece timpul citind cărți.

        De mic copil mie îmi plăceau cărțile,pur și simplu pluteam în lumea fanteziei,unde prinții își salvau prințesele,sau romane polițiste.

        Exact...pariu că acum mă crezi plictisitoare sau probabil mă crezi o ciudată,dar eu chiar mă străduiesc  să fiu normală.

Totuși...singurele persoane care cu adevărat ținea la mine era mama mea,dar de când ea a murit...aveam un sentiment ciudat,parcă o parte din mine a lipsit.

Și cum tata venea de fiecare dată beat acasă...am fost nevoită să mă mut la bunica mea.Ea este o fire bună,dar este extrem de strictă și dacă aș fi încălcat vreo regulă ea mă certa.

Deși chestiile astea se întâmplau extrem de rar.

Locuiam la țară și nu erau pre mulți copii prin preajmă,singurul băiat cu care mă jucam era Haruto, era așa de vesel.

El mă înveselea tot timpul când eram tristă.

Dar...a trebuit să se mute în Kyoto,și nu l-am mai văzut de atunci.

Prostuța de mine,am uitat să specific cum arăt.

Sunt o fată blondă și care poartă o pereche de ochelari roșii, nimic special.

Eu nu merg cu telefonul pe coridor, eu iau mereu o carte cu mine.

Deși uneori ceilalți colegi îmi iau ochelarii, iar fără ochelarii mei îmi e imposibil să citesc.

Uneori îmi luau cartea din fața ochiilor mei  și chiar mă băteau.

Eram invidiată în școală,aveam cele mai mari note.

Dar nu dădeam importanță mare.

Este o fată populară în clasă, care mereu se ia de mine.

Numele ei este Hiroko.

Ea este cea mai bogată fată din școală și stă cu celelalte fete Hiromi,Hisa si Hisako.

Odată Hiroko a avut ziua ei de naștere și a invitat toată școala, chiar și pe mine.

Ca mai apoi să aflu că a vrut să-și bată joc de mine.

Hiroko râdea de felul cum sunt îmbrăcată, și ceilalți o susțineau mereu.

Așa că am plecat de la petrecere, plină de rușine.

I-am spus bunicii mele întâmplarea, dar nu putea face nimic, familia lui Hiroko ne-ar da în judecată imediat.

Și nici poliția nu poate face ceva, Hiroko e prea bogată.

Se pare că trăiesc într-o lume oribilă.

O lume în care bogații au tot ce vor,este așa de incorect.

Îmi vine uneori să o bat,dar știu că tatăl ei mi-ar da familia în judecată.

Iar familia mea este bunica mea,fără ea nu știu ce m-aș face.

Acum sper că...acesta să fie un an mai bun.

CiudataWhere stories live. Discover now