💫Takhle to dál nejde💫

5 1 0
                                    

Clarys
Ráno jsem vztala a odešla do koupelny se osprchovat, jako každé ráno. Kluci ještě spali, takže bylo doma ticho. Máma s tátou zase odjeli do práce a Emma je na pár dní u babičky.
Když jsem vylezla z koupelny, slyšela jsem jak Marcus s někým telefonuje. Hned jsem sešla dolů, vzala si peníze na snídani a odešla ven. Šla jsem si koupit snídani a pak šla do parku.
Cestou do parku jsem jedla a přemýšlela jak to půjde dál. Nemůžu se s nimi furt nebavit a odcházet z domu, když je uslyším.
,,Jsme sourozenci a takhle to prostě už bude!!"
Pak mi došlo, že už zase přemýšlím nahlas, takže jsem toho už radši nechala.

Martinus
Když jsem se vzbudil zase jsme byli doma jen my dva. Mac a já.
,,Kde zase je?" Zeptal jsem se viděšeně Marcuse.
,,Zase musela jít ven, protože doma není." Odvětil mi Mac smutně.
,,Takhle to dál nejde... Vždyť se ani pořádně neznáme a to je u nás už hodně dlouho. Měli bychom s tím začít něco dělat."
,,A co máš v plánu?" Zeptal se mě Mac.
,,No to zatím nevím, ale něco musíme vymyslet, takhle to dál nejde."
Mac se na mě divně podíval a pak souhlasil.
,,Máš pravdu. Je na čase začít něco dělat." Pak už jen odešel do pokoje a přemýšlel nad tím, co pro to uděláme.

Clarys
Přišla jsem domů a kluci byli u sebe v pokojích. Bylo mi to divné, protože vždycky se mi snaží nějak pomoct a furt za mnou chodí.
Šla jsem si uvařit oběd a poprvé jsme ho udělala i klukům. Nevím co se stalo, ale došla jsem k nim nahuru a zaklepala.
,,Můžu dál?" Byli oba u jednoho a zajímalo by mě co dělali.
,,Jo jo pojď." Ozvalo se z pokoje a já do něj v kročila. Poprvé jsme viděla Marcusovo pokoj a byl i docela hezký.
,,Udělala jsem oběd, takže můžeme se jít najíst." Kluci se na sebe překvapeně podívali a pomalu se zvedali. Když vyšli z pokoje ucítili tu úžasnou vůni a hned jim došlo co bude k obědu.
,,Tacos!!" Zavolal radostně Martinuse a s Macam se rozběhli ke stolu. Sedli si a začali jíst.
,,Kluci?" Začala jsem rozhovor.
,,Ano?" Odpověděli oba na jednou.
,,Chtěla bych vám říct proč jsem se od vás držela dál a snad mi to odpustíte." Kluci se na sebe radostně podívali a napjatě poslouchali.

Ahojky, jak se dnes máte?
Dnes zase kratší kapitola, ale to snad nevadí😂 🌿
Mějte se zatím hezky a u další kapitoly Ahoj😂♥️

Game Over / {Marcus & Martinus}✔️Where stories live. Discover now