LANETLİ JOLİET💢

30 2 1
                                    

Joliet ilk önce komşusu tarafından verilen karnında bir erkek çocuk taşıyan bir kadına verilir.Lakin bir sorun vardır.Hamile kadının komşusu usta bir büyücü olduğuna ve kıskanç olduğunada açıklık getirelim .Bu bebek hamile kadının eline geçtiğinden yaklaşık 1 hafta sonra doğar ve doğduktan 4 gün sonra ölür.Aile çok üzülmüştür. Ve jolieti ölen çocuğun odasına koymaya karar verirler.Kadın çocuğu öldükten sonra odasından sürekli oğlunun ağlama seslerinin geldiğini farkeder fakat bunun sadece üzüntüden bir halüsilasyon olduğuna karar verir.Fakat bu sürekli olarak devam ettiği ve seslerin joliet 'ten geldiğini fark ettiği zaman bunun bir halüsilasyon olmadığına karar getirir.Bu kanun nesillerce devam eder doğan tüm erkek çocukları ölür kızlar ise hayatına devam eder. Ve biliniyorku doğan tüm erkek çocuklarının ruhu Joliet in içine hapsolur.Hatta biliniyor ki bir keresinde evde yaşayan bir kedi jolietin ayağına kuyruğunu yanlışlıkla değdirmiş ve joliette kıkırdamıştır. SİZ ŞİMDİ MERAK EDİYORSUNUZDUR Kİ JOLİET'İ NEDEN ATMIYORLAR YAKMIYORLAR .SEBEBİ SANILIYOR Kİ YA ÖLEN ERKEK SOYUNA SAYGILARINDAN YA DA BU LANETİN KIZ ÇOCUKLARINA GEÇECEĞİNDEN KORKUYORLAR (SİZ BU AİLENİN YERİNDE OLSAYDINIZ NE YAPARDINIZ ???)

LANETLİ BEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin