Hambarul

40 7 0
                                    

-Mare! Nu a fost deloc o idee bună să mergem la concertul ăsta stupid! mă agit eu în timp ce mergeam spre campus.

-Hai mai taci! Te-am văzut cum ai înghețat când l-ai văzut pe Byunni.

-Ce Byunni? Cine naiba mai e și ăla?

-Nu te mai preface, Yui! Ești îndrăgostită! Nu te-am mai văzut niciodată să rămâi cu ochii la un băiat în așa fel.

-Taci, Mare. Doar taci.

-Dacă vrei să tac asta înseamnă că n-ai de gând să vii cu mine și Shep să îl vedem pe vărul lui, Kai, nu-i așa? fața lui Mare se transformă în una de cățel plouat.

Îmi dau ochii pe spate și încerc să rămân nepăsătoare.

-Mare, ești o pămpăloaică.

Intru în camera de la campus. Acolo, colega mea de cameră, Jing, își citea una din cărțile plictisitoare.

-Bună și ție, spun eu sictirită.

-Nu aduci niciun băiat în seara asta? Pot dormi liniștită? răspunde ea tot sictirită.

-Seara nu s-a terminat, îi arunc eu o căutătură urâtă.

Își dă ochii peste cap.

* Am să fac o mică abatere pentru a vă povestii despre locul acesta, unde stau eu și Mare. Este un campus, cum am mai spus, unde învățăm. Nu am stat în cameră cu Mare deoarece am considerat că e mai bine să avem și spațiul personal și timp pentru colege noi, proastă alegere. Eu am încercat să fug de trecutul meu iar Mare m-a acompaniat, o iubesc, o iubesc pentru tot ce a făcut. Cum spuneam despre campus, este un loc foarte mare unde vin mulți elevi, unde învățăm mult și unde sunt națiuni de toate felurile: americani, coreeni, japonezi, canadieni etc. *

Mă arunc în pat și mă bag sub plapumă. Îmi deschid telefonul să văd ce notificări am, mă uit la mesaje. Observasem un apel ratat cu un număr pe care nu îl știam. Nu m-am obosit să sun înapoi, mă gândeam că e un alt tip cu care mi-am tras-o și i-am rup micuța lui inimă. Apoi am zărit un mesaj de la Mare, îl primisem acum 5 minute.

”Ne întâlnim în hambar în 20 de minute!!!!!!!!!! Mișca-ți fundul ăla gras aici!”

Mi-am dat ochii peste cap din nou. Mi-am luat un hanorac și am rămas în blugii skinny pe care i-am avut și la concert. Îmi iau pachetul de țigări și cobor din cameră. Mergeam liniștită spre hambar. Când am ajuns acolo Mare se giugiulea cu Shep.

-Dacă m-ați chemat să vă ajut la un film porno, ei bine, eu mă bag. Dar vreau să fiu plătită bine, s-a înțeles?

-Mai taci, Yui! spuse Shep

-Ști că te iubesc, Shep. 

Imitând niște pupici în aer spre Shep, observ un tip dubios care stătea mai departe de ei. Avea un pachet Malboro în mână. Stătea pe spate, pe un balot de fân cu mâinile în buzunar și cu pachetul pe burta lui. Avea o șapcă pe cap, pe care și-o pusese pe față, și purta niște blugi strâmți lăsându-i în evidență picioarele subțiri. Îmi imaginam deja o mie de scenarii în minte. Putea fi Byunni? L-am tratat în cel mai amabil mod.

-Ăla cine dracu' mai e? am dat cu capul înspre colț

Shep și Mare se abțin să nu râdă la comportamentul meu de țărancă. Tipul dubios rânjește. Se ridică în fund, pe balot, și își întoarce șapca cu spatele. Se uită la mine. Mă analizează din cap până în picioare.

-Mișto țâțe, spuse el.

-Tacă-ți fleanca! îmi dau ochii peste cap

Arată foarte bine dubiosul ăsta, avea părul dat cu placa iar la breton era puțin ondulat. Avea ochii negri și niște brațe musculoase. Nu era Baekhyun. Mare avea un zâmbet diabolic pe față.

-Yui, el e Kai, vărul lui Shep.

-Nu seamănă deloc, ridic eu o sprânceană.

Shep își dă ochii peste cap, iar Mare pare prea entuziasmată și nu știam dacă motivul e că se află în cameră cu unul dintr-e băieții din EXO sau pentru că pune la cale un plan. Kai se holba la picioarele mele, iar apoi îmi mai arunca câte un zâmbet.

-Ei bine, spuse Mare, eu și Shep ne retragem..Yui, eu merg la apartamentul lui Shep. Vă lăsăm! chicotind au ieșit amândoi pe ușa hambarului

Mi-am dat ochii peste cap, din nou. Deci, până la urmă a fost un plan malefic de al ei. Am pufnit și am încercat să fiu drăguță, din nou.

-Băga-mi-aș! Mi-am uitat focul în cameră. 

-Poftim, se întinde el pentru a-mi da bricheta.

-Mersi, cum de fumezi? Nu tu ești așa numita ”mașina dansatoare” în trupă? zic eu în timp ce îmi aprind țigara

-Văd că știi multe despre mine, rânjește el.

-Mare chestie.

În încăpere se făcuse liniște. Iar eu nu știu de ce nu ziceam nimic sau de ce nu reacționam. Țigara parcă nu se mai termina. Într-un final Kai se ridică de pe balot și îmi cuprinde gâtul. Aștepta o reacție de la mine, aștepta să sar în brațele lui, să îl sărut. Nici în ochii lui nu m-am uitat. Mi-am terminat țigarea și am aruncat-o pe pământul de jos. Am stins-o cu piciorul și mi-am desfăcut corpul de brațele lui.

-Ști...nu prea am chef de sex în seara asta.

With love, YuiWhere stories live. Discover now