Numele meu este Mia o studenta in primul an la Academia Raven .
Am 16 ani ,parul negru lung si cu varfurile ondulate ,ochi caprui si buze trandafirii.
Mereu am crezut ca sunt speciala dar adevărul este ca nu am nicio putere nici nu stiu cum am intrat in academie .
Acum sunt la ora de vraji iar eu stau si privesc afara pe geam.
Prietena mea cea mai buna ,Adda imi da un gheonte si imi spune sa fiu atenta la ora ; Adda este o vrajitoare din New Orleans are parul verde ochii negrii si un curaj nebun are si încredere in ea mereu încearcă sa fie cea mai buna in ceea ce face .
Doamna Gheorti profa imi spune sa ies in fata dar suna clopotelul asa ca ma inghesui cu restul elevilor spre iesire.
Era pauza de masa , fiindca nu imi era foame am decis sa ies prin curte sa ma plimb.
Era o zi friguroasa de toamna frunzele aurii alcatuiau un frumis covor pe aleeie...printre copacii observ pe cineva era un baiat ...dar ce baiat era intors spre mine avea ochii caprui si mici parul negru ondulat mi-am spus WOW......
Din greseala privirile ni se intalnesc rusinata imi cobor capul si plec.
-Hei Mia , ma striga Alex , un metamorf unul din prietenii mei .
-Hei...
-Nu vii ...avem ora cu Oroles si ca tipa la noi daca intaziem chiar si un minut !!!
-Vin !!!
Oroles era directorul academiei si unii dintre cei mai temuti profesori preda chimia ma sperie si nu sunt singura speriata nimeni nu il suporta!!
In clasa tota lumea se asaza la locul ei eu bineînțeles stau in ultima banca langa Adda .
Intra profesorul si dupa el intra baiatul pe care il vazusem in curte......imi venea sa mor de rusine.
-Copii acesta este noul vostru coleg, din Coreea de Sud ...domnul??
- Lee Minhoo! spuse el hotarat .
- Ia loc domnule Lee langa domnisoara Russo ( eu) si domnisoara Crimson (Adda).
Toate fetele se holbau la el...era ca un magnet.
-Domnule Lee spune ceva! despre tine spu-se Oroles.
-Sunt un vampir , imi place chimia si sa desenez!
WOW VAMPIR !!!!
Adevarat ca era sexy ....era imbracat jn blugi negrii rupti o jacheta neagra din piele avea un cercel in ureche si era si corean .....salivam la propriu...
Sper sa nu ma fac de ras ca de obicei !!!
CITEȘTI
Raven Academy
RomanceNu știu cine sunt....nu știu cum am ajuns aici..... Mia o studenta la Academia Raven ....o academie pentru creaturi magice va descoperi cine este cu adevarat ? O poveste despre prietenie si dragoste adevarata !