Ráno:
Zazvonil mi budím abych vstala do školy a nejhorší je na tom že je pondělí.
Ach jo vstala jsem šla jsem do koupelny a udělala jsi svoji hygienu,šla jsem na snídani a pak do pokoje se převléct do tohoto oblečení:A vyšla jsem...
Za pár minut mi volal telefon moje kamarádka Berenika mi volala ať se k ním stavím domů ať jdeme spolu tak jsem se pro ní stavila (Berenika je moje BFF za kterou dám i život..) šli jsme do školy..
1 hodina je matematika kterou mám ráda a jde mi a vždy pomůžu Berenice když si neví rady.Sedíme spolu ve třídě v 2 lavici ještě jsme měli 20 min času tak jsme šli do krámu pro svačinu no jo mamka jí zapomněla zase udělat nevadí.
Když jsme šli do krámu potkali jsme zbytek party přítele Bereniky je Marcus Gunnarsen ano moje kamarádka chodí se slavným.. Pak Martinus Gunnarsen to je můj kamarád, Filip náš poloviční šprt ale je mega dobrej kamarád, Jack taky kamarád a nakonec nás furt hlídá můj ex bože jmenuje se John furt dolejzá za klukama hlavně za Filipem a Jackem...
Šli jsme pak do školy a do své třídy a začala hodina
O 45 minut později :
Šli jsme na chodbu aby jsme se pokecali někde kde je více kliduJá tak Berenice závidím že má přítele já jsem měla kluka 1 ale ve školce to bylo tak maximum..
2 hodina byla angličtina což mě nebaví vůbec... Když zvonilo na hodinu jsme do třídy
O dalších 45 minut později:
,,Konečně" v duchu jsem jsi řekla řekla jsem Berenice že musím domů kvůli doktorovi kvůli dětské kontrole jako vždy byla smutná protože s ostatními holky se tam nebaví protože jsou to namyšlený kr**y souhlasí s tím celá třída kromě těch holek..Když jsem se rozloučila s mojí partou tak jsem šla už domů od školy to máme kousek CAA 1km tak jsem si vzala mobil se sluchátky a šla jsem domů a pak jsme jely k doktorovi po 3 hodinách jsem jela domů převlékla jsem se do pohodlného oblečení které vypadá takto:
Za CAA 2 hodiny přišla moje parta (Mac,Tinus,Filip a Jack) šli jsme všichni do mého pokoje a zeptala jsem se jestli jestli psaly něco do sešitu a jestli nebyly úkoly Berenika my to vše dala a dělali jsme blbosti když bylo 20:30 tak šli domů kromě Bereniky a Maca a Tinuse protože se rozhodli že budou u mě spát. Byly jsme do 00:10 vzhůru a pak jsme šli spát kvůli škole.....
Tak 🍌 a 🍍 doufám že se vám 1 kapitola líbila a jestli tam jsou chyby tak se omlouvám ❤️❤️😅 další kapitolu zkusím napsat co nejdříve tak zatím...😘😘
ČTEŠ
Naše záškoláctví🤫
Mystery / ThrillerNejlepší na životě je přátelství ,ale když se stane něco ještě víc než přátelství tak to je pak něco jiného😕😮 14+