Prolog

8 0 1
                                    

Luminile colorate si fumul de tigara umpleau incaperea imensa ce trebuia sa fie un club. Karen inainta cu spatele drept printre mesele pline cu tot felul de dubiosi vrand din tot sufletul ei sa-si ea un shot de la bar.
Simti cum iphone ul 6s din buzunarul din spatele rochiei scurte ii vibra, asa ca se hotari sa-l scoata. Cu ochii la ecranul lui nu-l observa pe barbatul care se tot uita dupa ea decat atunci cand el decise sa se bage in seama cu ea

"Buna" vocea lui groasa si excitanta o convinse pe Karem sa-si ridice privirea din telefonul ei.

"Buna" spuse Karen pe un ton senzual facandui poznas cu ochiul lui Jack

Acesta nu mai suporta si o lua brusc de mana si o duse intr-o camera.

Karen nu spuse nimic, dar imediat cum intra in camera se agata de el incepu sa-l sarut pe buze si pe gat in jos. Cand incepu sa-l dezbrace, ea era deja goala pusca. "E rapid" gandi Karen.

Jack nu mai putu sa astepte asa ca se desbraca el. Imediat dupa asta o lipi pe Karen cu fata de un perete si fara niciun alt avertisment isi baga penisul gigantic in anusul lui Karen. Miscare fu atat de brusca incat Karen tipa uimita.

Jack misca miscari rapide in anusul ei facand-o sa tipe de placere si sa-si dea ochii peste cap. El se termina in ea si trecu la partea din fata. Imediat Karen isi deschise picioarele, iar membrul urias al lui Jack intra in interiorul sau umed. Imediat cum il baga incepu sa faca mișcați rapide, cu o brutalitate de ne mai vazut. Karen tipa de placere simtind cu vaginul ii va bubui curand.
Dupa cateva minute si-au dat drumul in acelasi timp.

Coming soon

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 30, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Am incercatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum