Niey author sendiri yg kena.. Hehe
Mcm biasa hari jumaat malam sabtu kan ada mega movie,, so sye, adeq sye n mak sye tgh tggu crita kat tv lah.. Lepas kami tau tu crita apa.. So kami mls la tengok pastu.. (dulu ayah sye ada beli buku disney utk blaja dlm nya terselit berapa game yg baling2 dadu pastu gerak mcm monopoly tu, spe x tau tu pandai2lh tanya kwn) kmi bukak buku tu n kami main benda tu tdi.. X lama lpas tu saya dgr bunyi aneh mcm besi kena ketuk dgn kuat dkat dapur(blakg sye) GONG, GONG, GONG, GONG, GONG ,, sye pun rse plek., pastu sye ckp kat adeq sye bhenti jap.. Dye dgr jelah apa sye ckp then kami smbg lg n pstu makin kuat bunyi GONG, GONG, GONG, GONG, GONG and sye tanya adeq "ada dgr bnyi x? "Dye ckp ada.. So kami mbik kputusan utk tutup buku tu sbb instinct sye ckp buku tu yg buat bunyi yg aneh tu tmbhn pula buku yg kmi br2 main tu versi stiap penjahat., penghianat dlm disney cthnya maleficient dan selebihnya .. Masa tu mak sye dh tdo, ayah sye main badminton dgn kwn2.. Masa tu sye rse sister sye dh tidur dlm bilik kot... N esoknya kmi br2 bg tau mak hal yg smlm,, pastu dye ckp maybe bnyi tu dr rumah sbelh.. Yg pleknya rmh sblh tu jauh c kit dah rmh sye xmunkin lh bnyi skuat tu... Sbenarnya nya mak sye xnak kmi terpengaruh sbb Dye xnk kami takut..
YOU ARE READING
My Real Ghost Story Experiences
HorrorThese all are true story from: -myself -my friend -my family -other people