five : fifth letter

1.1K 106 20
                                    

ariana grande - goodnight n go

-

jeon jungkook, hatırlar mısın bilmem ama birbirimize bir söz vermiştik. ne olursa olsun birbirimizi bırakmayacaktık. şimdi halimize bak.
ben burada ölmeyi bekliyorum. sen ise en yakın arkadaşımla aşk yaşıyorsun. her şey için özür dilerim sevgilim ama dediğim gibi ben bunları hak etmiyordum.

sana artık sevgilim demek de istemiyorum. bu kelimeyi sana, bir tek benim kullanmadığımı biliyorum çünkü. bu çok kalp kırıcı, beni daha çok ölüme sürüklüyor. daha fazla ölümü arzulamama neden oluyor.

nefes almak şu günlerde benim için zorlaşıyor. o sana benim sana veremediğim neyi veriyor çok merak ediyorum.


tanrıya her gün bu eziyetin bitmesi için duâ ediyorum. sen evde değilken, yanımda uyurken, o kadının yanında olduğunda ve sen beni onunla aldatılırken; ben hep tanrıya duâ ediyorum.

artık benim bildiğimi ve yaptığının ne kadar kalp kırıcı bir şey olduğunu anlaman için de duâ ediyorum.

bu arada jungkook, eğer unuttuysan; bende bir kalbe sahibim. bende kırılıyorum ve üzülüyorum. bana davranış şeklini kaldıramam benim suçum mu?

ben öldükten sonra tek istediğim şey beni anlaman ve beni unutmaman. belki de unutman daha iyi. hatta 1 ay sonra tamamen unutacağından eminim. sonuçta senin için önemli biri olmadığımı biliyorum. keşke senin önemsediğin biri olabilseydim.

-kim taehyung.

9 letters, taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin