Κεφάλαιο 12

421 29 30
                                    

Jungkook POV

Έσκυψε και φίλησε την αριστερή μεριά του στήθους μου όπου βρίσκεται και η καρδιά μου(σε όλους μας αλλά νταξ)

Άρχισα να κατεβαίνει όλο και πιο χαμηλά μέχρι που έφτασα στον αφαλό μου. Άρχισε να πιπιλα τους κοιλιακούς μου και το απολάμβανα.

Είναι το πιο υπέροχο πλάσμα του κόσμου. Δεν θα ήθελα να τον χάσω σε καμία περίπτωση.

Στεναχωρήθηκα όταν του είπα για το πρόβλημα στην καρδιά μου.

Τον είδα πως έκανε. Λες και θα πέθαινα εκείνη την στιγμή

Μακάρι να προλάβω να περάσω μαζί του πολύ χρόνο. Να τον χορτάσω. Πραγματικά δεν με ένοιαζε να πεθάνω μέχρι που γνώρισα τον Jimin. Δεν θα ήθελα να τον χάσω.

Jm:Θα μπω μέσα σου εντάξει?

Jk:Ναι Jiminie μου

Μπήκα μέσα μου σιγά αλλά ο πόνος ήταν πολύς έτσι κι αλλιώς. Άρχισε να κινείτε μέσα μου πιο γρήγορα από πριν και οι αναστεναγμοί μου αυξάνονταν όλο ένα και περισσότερο.

{...}

Jk:Πάμε να κάνουμε μπάνιο?

Jm:Ναι πάμε

Σηκωθήκαμε και προχωρήσαμε στο μπάνιο. Μπήκαμε και εγώ έφτιαξα την μπανιέρα. Μπήκα μέσα και ύστερα μπήκε ο Jimin ξαπλωνοντας πάνω μου. Είναι τόσο γλυκούλης. Απλά....Φφφ δεν μπορώ να το πω με λέξεις.

Με τον αντίχειρα μου του σήκωσα το κεφάλι για να τον κάνω να με κοιτάξει.

Ένιωσα τα χειλει μας σε ένα αργό φιλί αλλά ούτος ή άλλος έκρινε πολύ πάθος.

Γαμωωω. Άρχισε πάλι να με πονάει η καρδιά μου. Έσπασα το φίλη και έπιασα το στήθος μου.

Jm:Πονάς πάλι?

Έγνεψε καταφατικά και βγήκε γρήγορα από την μπανιέρα. Βγήκε έξω. Ο πόνος είναι ανυπόφορος. Αν δεν είχα τον Jimin στην ζωή μου δεν θα έπαιρνα τα χάπια αυτή τη στιγμή. Θα προτιμούσα να πεθάνω. Ήρθε ο Jimin γρήγορα και κρατούσε και το νερό του μαζί. Πότε πρόλαβε να πάει στο δωμάτιο του σε κάτι δευτερόλεπτα. Ήπια γρήγορα το χάπι και αμέσως μετά και το νερό.

Jm:Εντάξει

Η ανάσες μου επανήλθαν στο κανονικό τους και μίλησε στον Jimin μου.

Jk:Ειμαι ε-εντάξει τώρα

Jm:kookie?

Jk:Έλα μωρό μου?

Jm:Υπόσχεσου μου πως Θα πάμε σε ένα γιατρό αύριο το πρωί

Jk:Εντάξει μωρό μου ότι θέλεις εσύ

Daddy (jikook ff)Where stories live. Discover now