Terkejut

161 3 0
                                    

" Tzuyuu sebenarnya kau ialah gadis idaman aku " Kata Jungkook lalu memandang bawah .

Tzuyu terkejut matanya membesar .

" jungg .....jungkook aw-ak main-main ka-n ?" Tzuyu memandang anak mata Jungkook biarpun dia merasa malu .

" aku bet- haihhh susah Tzuyu susah aku nak cakap dengan kau yang aku suka kau " Jungkook menggeleng-gelengkan kepala nya .

" Jungkook ....." Tzuyu mengeluarkan air matanya .

" why you crying dear ?" Jungkook mengusap air mata Tzuyu .

" saya suka awak Jungkook " Tzuyu menutup muka nya dengan malu .

Jungkook senyum .

" aku pun suka kau sayang " Jungkook mencium dahi Tzuyu .

Tzuyu gembira .

Jungkook memeluk Tzuyu .

" emm Jungkook yang sebelah awak tadi si- " Baru Tzuyu hendak membalas Jungkook terlebih dahulu menjawab pertanyaan Tzuyu .

" anak kawan bapa aku " Jawab Jungkook dengan malas .

" tadi dia pe- " Jungkook memotong percakapan Tzuyu buat kali kedua .

" aku taknak pegang tangan dia tapi dia tarik tangan aku .... aku terpaksa buat macam tu kalau tak mak aku marah nanti " Jungkook memutarkan bebola matanya .

" ouuuuhhh " Tzuyu malas hendak bercakap .

Telefon Tzuyu berdering menandakan ada orang menelefon nya .

Nama baekhyun terpancar di skrin telefonya .

Bertulis .

" abang baekhyun 😘"

Jungkook membulatkan matanya .

Tzuyu menyambut panggilan itu .

" ab-" Baru Tzuyu hendak menyebut nama Baekhyun malah Baekhyun terlebih dahulu memotong percakapanya .

" Yuyu kat manaa abang risau lahhh ehh bencilahh " Kata Baekhyun dengan risau .

" ehh abang yuyu kat tandas lah " Jawab Tzuyu .

" cepattt nanti aku tinggalkan kat sini baru tau " Baekhyun mematikan panggilan itu .

" bye Jungkook saya pergi dlu " Tzuyu melambai Jungkook

Jungkook melambai Tzuyu .

" aku harap aku dengan Tzuyu takde siape boleh pisahkan " Kata Jungkook lalu keluar dari tandas perempuan itu .

Jungkook pergi ke mana Nayeon menunggu nya tadi .

" youu kat mana tadi i cari takde pun kat tandas lelaki " Kata Nayeon lalu memuncungkan bibirnya .

" sialll lakau harini kau dan aku takde apa-apa we're over " Kata Jungkook lalu pergi .

" u jangan tinggalkan i " Kata Nayeon mengejar Jungkook tapi kaki nya tersandung di kaki orang dia pun terjatuh .

" awwww jungkook sakit tolong i " Nayeon berasa malu dia melihat orang di sekeliling nya ketawa melihat dia yang jatuh .

Malah Jungkook membiarkannya .

" tunggu kau Jungkook kau takkan terlepas dari aku " Kata Nayeon lalu bangun .

Bersambungg ...
Hambarr laa kan ?
Btw vote n komen tau .

Gadis Idaman Fake 🍃 || JungkookXTzuyuWhere stories live. Discover now