Dintr-o cîrciumă ieși o fata slăbuță cu părul șaten si scurt, îmbrăcată într-o pereche de blugi rupți de un albastru închis cu o cămașă transparentă cu imprimeu de leopard care lăsa să se vada un sutien negru de dantelă care se asorsa perfect cu sandalele ei negre cu toc lat, în mână avea o poșetă de aceași culoare. Aceasta mergea cu păși repezi catre o alta fata, care statea proptită de un perete. Aceasta întinse mâna în timp ce cea blonda se apropia de ea. Blonda îi puse în mână un pachet de țigări. Cealalta fată își scoase o țigară, o aprinde iar uitandu-se în spre cer în timp ce sufla fumul spuse:
-Multumesc, Irina.
-20 de lei, Caro. ~spuse Irina~
-Unde-i toata graba? Stai să fumez asta, dupa o să mă chinui să îmi gasesc portofelul în aceasta poseta atât de mare de la Gucci. ~spuse Carolina pe un ton sarcastic~Carolina era o fata cu parul lung si negru, purta o rochie de blugi cu o curea din piele de sarpe care se potriveau perfect cu botinele ei facute din acelasi material ca si cureaua.
-Pe asta cine ți-a mai luat-o? ~spuse Irina geloasă.~
-Nu conteaza. Si până la urmă unde spuneai că vrei să mergem?~spuse Caro pe un ton dezinteresat~
-Un tip ține o petrecere la piscină și m-a invitat.~spuse Irina~
-Felicitari. Și ce treaba am eu în asta?~spuse Caro pe un ton la fel de dezinteresat~
-A spus ca pot să vin împreună cu încă o persoana. Deci sper că pe sponsorul tău îl mai ține buzunarul pentru doua costume de baie. ~spuse Irina făcând cu ochiul~
-Deci să înțeleg că nu mai trebuie să îți dau 20 de lei?~spuse Carolina schițând un zâmbet~Dupa cum era de asteptat, când ajunseseră la petrecere,toți și-au îndreptat privirile către cele două care acum se asezau pe doua sezloange goale.
Dupa scurt timp își facu apariția un tânăr înalt cu un păr blond prins sus într-o codiță. Acesta o lua în barte pe Irina spunându-i cât de mult se bucură că a venit la petrecere. Irina îi facu cunoștință cu Caro după care baiatul le spuse unde sunt răcoritoarele și mancarea.
-Drăguț baiatul. Ai de gând să profiti sau te gandesti la o relație?~spuse Carolina aproape în șoaptă sperand că nu o aude nimeni~
-Ce vrei sa spui?
-Tu nu te comporți așa frumos cu oamenii în mod obișnuit . ~spuse Carolina incepând să radă, Irina având aceași reacție ~Cele doua se relaxara, comunicau cu restul, râdeau,glumeau până când Carolina a primit un mesaj.
-Si din nou. Ca prin minune boșorogii ăștia isi amintesc ca au nevastă si copii și se scapa de amantă. Aaagh, urasc sa tot patesc asta. ~spuse Carolina frustrată~
Dar nu durase mult discutia despre fostul sponsor al Carolinei ca aceasta primise o notificare pe Facebook. O cerere de prietenie. Când văzu numele acestuia, Carolina începuse să râdă "Mohammed". Aceasta intră pe profilul acestuia dar nu avea decat o poza cu el,un selfie. Cu toace ca Carolina putea să jure ca poza este de pe internet, aceasta îi acceptă cererea gândindu-se că dacă îi scrie se poate distra pe seama lui.
Dupa cateva ore Carolina a plecat de la petrecere, iar Irina a decis ca mai sta putin. Carolina merse direct acasă. Aceasta se schimbă in pijamale cand deodata primise un mesaj:
Irina: Ghici cine si-o arde in seara asta?
Caro: Daca nu e tipul ala blond nu ma intereseaza.
Irina:Bogdan il cheama ;)
Caro:Bravo, fata :oAu trecut cam 15 minute de cand ii trimise ultimul mesaj Irinei, când deodata se auzi o notificare. Crezând că e Irina, Caro se grabi să răspundă.
Mohammed:Bună!:*
Caro:Bună
Mohammed: Esti foarte frumoasă,mi-ar placea să ne cunoastem mai bine! <3Deoarece nu avea nimic mai bun de facut, Carolina continuă discuția cu Mohammed.
Iar de aici a inceput totul.
CITEȘTI
Iubire Explozivă
General FictionAceasta este povestea unei curve(Carolina) care întâlneste un arab (Mohammed) care vrea să o ia de soție. Aceasta își face un plan să profite de el iar după să-l lase cu ochii în soare. Dar intervine ceva...O bomba.