U koju sam kucu upala?!

170 2 0
                                    

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
• Usla sam u nepoznatu kabinu jer su sve pune. Ugledala sam dva decaka jedan je bio umusavljen od cokolade a drugi zbunjen.
"Ja sam Hermione, i izvinite sto upadam ovako..ljutili bi se kada bi me videli da sam napolju." Rekoh.
"Ja sam Harry a ovo je Ron"
"S'a ima?
Pogledala sam ga i Harry ga je malo gurnuo i dao mu do znanja da je vreme da skine ostatke cokolade sa svog lica. Suzdrzala sam se i nisam se nasmejala. Smestila sam se i malo smo se bolje upoznali.
'MALO KASNIJE'
Usli smo u taj ogroman dvorac i onda su nas uveli u ogromnu salu. Povikala je neka zena:
"Dobrodosli u Hogwarts! Ja sam Samanta MekStringl,vasa direktorka!
Zamolila bih vas da stanete u red,kako bih vas Magicna Kapa svrstala u odgovarajucu kucu!
Stali smo svi u red....ispred mene je bio decko plave kose. Nisam mu mogla videti lice. Seo je na stolicu i direktorka mu je stavila sesir ili kapu sta god da je ono na glavu i istog momenta je ista povikala Slytherin.
Procitala sam i saznala sam da u tu kucu idu samo bezobrazni i sebicni ucenici. Bio je moj red. Sela sam na stolicu. Cekali smo 30-tak sekundi. Upasila sam se da ne odem u Slytherin . A onda je kapa progovorila.
"GRYFFINDOR"
Olaksala sam se i svi su poceli da tapsu. Otisla sam za Gryffindor sto i sela.  I Ron i Harry su takodje upali u Gryffindor.
"HEJ!"povikao je neko
Okrenula sam se i pogledala u onog decka.
"Nadam se da ce te uskoro izbaciti zz ove skole jer blatokrvnima nije ovde mesto!"
Svi su poceli da se smeju. Nije ni cudo zasto je upao tamo.
"Pusti ga! Cela njegova porodica su idioti kao i on!" Rekao je Ron
"A tako se ponasaju jer cela njihova loza 'ajmo reci su carobnjaci"dobacio je Harry
"Ma bas me briga sta neki razmazenko prica" rekoh.
Kada su svi zavrsili odveli su nas do svojih kuca. Nasa je bila na 3. spratu .
Nasa lozinka je bila cokolada. A to je zato sto je svi volimo i tako nastaju lozinke. Upoznala sam dosta njih,ali sam se sa Harry-em i Ron-om najvise druzila,jer su mi bili najbolji drugovi.
°
°
°
Nadam se da vam se svidja 1.deo moje 1 price. 🤗🤗

Story of my loveWhere stories live. Discover now