Relatia dintre tine si parintii...😂

11 3 0
                                    

      Buuuuuun.Deci...nu stiu daca numa' eu imi urasc parintii..
Da mi se par cele mai enervante si obsedate persoane de pe toata planeta asta." Sa fii la ora 9 in casă" "sa iesi afara? Da cum sa nu! Treci si invata" "iubit la varsta ta?tre sa ajungi ceva in viata ...Scoateti prostiile astea din cap".Deci eu efectiv m-am saturat de chestiile astea:)))
     Si da da...prostii de genu ca iti vor binele...pai n-am zis ca nu...dar daca imi vor binele mai bine m-ar lasa mai libera sa invat pe propria piele cu ce se mânanca viata asta.
     Sa nu mai zic ca imi urasc muzica...deci fiintele astea nu au altceva mai bun de facut decat sa urle ca de ce ascult muzică...si asta normal ca se termină prin confiscarea telefonului...pe care sigur nu o sa il mai vezi ceva timp.Da pentru asta am si ceva solutii învățate pe propria piele:

1) deci ai putea sa ai o discutie mai aprinsa cu ei si sa incepi sa bagi vrajeli si plans...deci de multe ori merge...am avut o discutie tot asa si le-am zis ca fara telefon ma simt singura si o sa devin o antisociala pentru ca telefonul e singura modalitate prin care pot comunica cu prietenii mei...why not...de atunci nu s-o mai atins de el😂.

2)Daca nu merge asa ai putea sa le-o intorci si mai rau si sa fii si mai "obraznica" decat inainte...făcândule in ciuda cu alte chestii...pana cedeaza...si asta funcționează da ai nevoie de ceva răbdare:))

3) Daca ai prieteni dispusi sa te ajute...ia un alt telefon si da...ascunde-l de ei...am stat asa aproape 2 luni si nu s-o prins nimeni👌.
 
     Cel putin asta ii cea mai mare problemă a lor cu mine...ca petrec prea mult timp pe telefon...paii nooo.Vorba aia " nu esti dependent de telefon ci de persoanele cu care vorbesti".
   
    Urmatoarea parte ar fi ieșitul..
Deci nu stiu again daca doar parintii mei is exagerați de protectivi da efectiv ma lasa groaznic de rar sa ies....ma mai descurc pe ascuns desi ii cam greu...aici nu prea am solutii...puteti doar profita de plecarea lor in diferite locuri si sa chemați persoane la voi acasa.

NOO SOO sper ca v-o placuuut.Daca mai vreti si alte capitole, imi  scrieti, si o sa continui cu" parintii si fumatul" un subiect destul de interesant.By the way sper ca nu o fost asa mare diferență de timp intre capitole.Maa rogg.Pwwp💙

AdolescentaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum