aš myliu tave

5 0 0
                                    

●Elena●

Aš nuėjau už pastato kur vyko diskoteka,  išsitraukiau cigarete ir ją prisidegus pradėjau rūkyti.  Dūmai sklido iš mano burnos kai pajutau ranka ant savo pečio . Atsisukau kad pamatyčiau kam ji priklauso . Tai buvo Danielius.
-ko nori?- išrėžiau

○Danielius○

Aš nežinojau ką pasakyti taigi tiesiog apkabinau ją . Ir stebėtinai ji man ne trenkė o apkabino . Jos šiltas kūnas glaudėsi prie manojo .
-kaip tu ?- ramiai paklausiau.
-pikta , sutrikus bet ir šektiek laiminga - ji išvardijo žiūrėdama į mane .
-tuos du pirmuosius suprantu kodėl jauti , beeeet nesuprantu kodėl tas trečias atsi- man nebaigus jos švelnios lūpos prisilietė prie manujų . Ji mane bučiavo o aš bučiavau ją. Norėjosi , kad ši akimirka tęstųsi amžinai.  Kai ji nutraukė šia palaimą ir aš atsimerkiau,  pasižiūrėjau į ją . Į savo angelą.
-ar tai paaiškina? - ji ramiai paklausė.
-taip- aš galėjau jausti kaip mano žandai užraudunuoja. Susiimk Danieliau , tu nemažas vaikas kad taip raudonuotum.

●Elena●

Nors buvo tamsu aš galėjau matyti jo rausvus žandukus.  Jis atrodė mielai .
-Danieliau ?- Aš tyliai ištariau jo vardą
- t-t-taip  - jis sumikčiojo ir tai privertė mane nusišypsoti
-aš myliu tave - galėjau matyti kaip jo žandai dar labiau parauduonoja.
-aš ir tave myliu - jis nusišypsojo. 

dangus kuris mus išskyrė Where stories live. Discover now