heeey,
zoals de meeste weten was ik al een andere story begonnen maar veel mensen wouden liever een nederlandse story dus ik begin aan een compleet nieuw verhaal en het is al een tijdje terug dat ik heb geschreven dus sorry als het niet zo goed is ahahahh.
Roos:Roos is een student van 17 jaar en gaat naar de muziek school in amsterdam. Ze is een normaal meisje en haar passies zijn dansen zingen en kleding. ze houd niet zo van b-brave in tegenstelling tot ricardo, romy en michelle.
Ricardo:Ricardo is 16 jaar en gaat net zoals roos naar de muziek school in amsterdam en ze zijn beste vrienden. Ricardo houd zeer veel zingen en is er dan ook heel goed in.
Michelle:
Michelle is een meisje van 16 die wat verder van amsterdam woont. michelle heeft roos, ricardo en romy leren kennen via twitter en ze is dan ook onwijs fan van b-brave.
Romy:
Romy is een meisje van 16 jaar en zit in het laatste jaar van haar havo opleiding. ze is super erge fan van b-brave en het was voor har dan ook een schok toen ze bij band lid dioni in de klas kwam.
Samuel:
Samuel is een jongen van 18 jaar en zit in b-brave. currently single. hij is een relaxste jongen en is heel erg mode bewust.
Cassius:
Cassius zit ook in b-brave en is net 17 geworden en gaat naar een school speciaal voor dans. hij heeft al langer dan een jaar iets met Zoe van TP4Y (too pretty 4 you)
Dioni:
Dioni is een jongen van 17 en zit in zijn laatste jaar van zijn Havo opleiding maar heeft het maar te druk met b-brave. Vele beschrijven dioni als een player terwijl die nog nooit met een ander meisje heeft gezoend behalve zijn ex vriendin carmen.
Jai:
Jai is 17 jaar en gaat ook nog steeds naar de middelbare school. hij heeft een druk leven omdat ook nog in b-brave zit en al een paar maanden met sterre van TP4Y date.
Kaj:
Kaj is een student van 18 jaar en zit in b-brave. hij is bezig met zijn mbo opleiding special voor muziek en entertaining. hij heeft een crush op een fan maar niemand weet dat, zelfs niet zijn beste vriend dioni.