'Niall horan. Tja... Wat valt er over hem te zeggen? Hij is de meest fantastische jongen die ik ken. Hij is aardig, lief, knap en hij kan supergoed zingen. Nog 2 dagen en dan was de tour voorbij en zou ik hem weer zien. Ik vraag me nog altijd af hoe hij, een super knappe popster, heeft kunnen vallen op zo'n lelijk, dom meisje als ik genaamd Jade. We bellen nog iedere dag minstens 2 keer. Ik was echt door het dolle heen dat ik hem over een paar dagen weer in mijn armen kon sluiten. Mijn beste vriendin had een relatie met Louis. We zijn iedere dag bij elkaar geweest om over de jongens te praten. En natuurlijk waren we naar het concert in LA geweest. Daar hebben ze ons op het podium geroepen en toen hebben we een paar liedjes gezongen. Dat was echt super en iedereen was jaloers. Na het concert zijn we backstage geweest samen met nog 2 meiden die ik niet ken. We bleven tot diep in de nacht. Toen moesten ze weer verder. Ik was helemaal blij want ik had mijn Niall weer even kunnen zien en knuffelen. Iets wat niet ieder meisje kan zeggen. Ik wist dat miljoenen meisjes stik jaloers waren. Gisteren was ik in de stad om nieuwe kleren te kopen, en toen werd ik nageroepen door 3 meiden in een t-shirt met "i <3 Niall Horan". Ze riepen dat ik niet bij Niall hoorde en dat Niall van hun was. Dat maaktd me zo kwaad. Maar ik negeerde ze. En ik hoop dat ik ze niet meer tegenkom.'
JE LEEST
Me, Myself And Niall Horan
Fanfiction'Niall horan is de meest fantastische jongen die ik ken. Hij is aardig, lief, knap en kan supergoed zingen. Ik ben echt helemaal hotel de botel...'