Me, Myself And Niall Horan Part 2.

14 2 0
                                    

'Niall!!! OMG wat heb ik je gemist!!! Ik ben zo blij dat je weer thuis bent!!!'

Ik geef hem een lange knuffel en een kus. 'Schat, ik ben zo blij dat ik je weer in m'n armen kan sluiten. Heb je me gemist?' Vraagt hij nieuwsgierig.

'Nee hoor.' Zeg ik sarcastisch. Niall grinnikt. 'Ik heb jou wel gemist hoor.' Lacht hij. 'Wat denk je zelf sukkel. Natuurlijk heb ik je gemist!'

Ik realiseer me nu pas weer dat ik op het vliegveld sta. Met de andere jongens. Ik begroet de jongens met een kus op hun wang. 'Mag ik ook nog een kusje? Je vergeet mij gewoon! Je grote vreetzak!'

'Kan je niet even wachten? Je hebt net gehad!' Zeg ik lachend. 'Zullen we maar naar huis gaan Niall? Je zal wel moe zijn na die lange vlucht.'

'Hahaha, dat valt wel mee. Hij heeft ze hele vlucht liggen snurken!' Lach Liam. 'En hij heeft zelfs een stewardess verwond toen hij sliep! Hij haalde gewoon flink naar haar uit toen ze hem wat te drinken wilde aanbieden.'

'Dat heb ik niet gedaan!' Protesteert Niall. 'Jawel. Je sloeg haar een bloedneus!' Roept Harry. 'We hebben onze excuses maar aangeboden omdat jij gewoon door sliep.'

'Laten we maar gewoon naar huis gaan, dan kan je me alles in geuren en kleuren vertellen.' Ik neem afscheid van de jongens. Ik pak Niall's hand en sleep hem mee naar de bagageband om zijn koffers op te halen. Als we naar buiten lopen staan er een aantal meiden te gillen. Niall steekt een hand op en zegt hoi. Dan lopen we door. Als we eindelijk thuis zijn vraag ik hoe de tour was.

'Was gezellig. Gisteren deed Ashton in het voorprogramma een onderbroek op zijn hoofd die op het podium was gegooid. Er stond 'I <3 1D' op. Dat was dus hilarisch' Lacht hij.

'Ik heb je echt heel erg gemist, weet je dat?' Ik leg mijn hoofd op zijn buik. 'Natuurlijk weet ik dat. Ook al hebben we iedere dag gebeld, ik miste je iedere seconde dat we niet bij elkaar waren.' Hij geeft me een kus.

'Wat wil je eten vanavond? Wil je pizza bestellen of chinees of zoiets?'

'Het maakt mij helemaal niets uit. Ik ben al blij dat je hier bent.'

'Goed dan ga ik een broodje ei voor je maken.' Zegt hij grijnzend. Hij weet dat ik ei helemaal niet lekker vind. Ik geef hem een mep.

'Ik hou van je sukkel.' En hij loopt naar de keuken om een broodje te smeren.

Dit is mijn eerste boek/verhaal. Comments en likes zijn heel welkom!! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!! En ideeëen zijn welkom!!

XOXO

Me, Myself And Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu