Pagi Raya

42.4K 117 11
                                    

Lagu Hari Raya Aidilfitri berkemundang di radio,aku trsedar akibat pundi kncingku pnuh..aku brgegas ke toilet utk kncing..kulihat jam didinding dpur..5.40 pg..msh awl rupanya..aku melalui bilik bacaan n aku toleh nmpk kelibat ibu yg sdg mnggosok bju2 utk dpakai pg nnt..di celahan grill bbrapa psg bju mlayu sdh trgantung rapi..ibuku yg brumur 47thn itu msh brgetah..rmbutnya separas bhu..kkinya pjg n pnggung ibu padat n agk tonggek..pg tu ibu mngenakan track suit hitam agk sendat n t-shrt biru muda yg transparent mnampkkn bygan coli merahnya..aku mnghampiri ibu..
Aku: ibu ni bru bgn or blm tdo?
Ibu: "sedikit trkjut" ohh kamu angh..trperanjt ibu..ibu blm tdo nak..dr mlm td ibu masak,mngems n skg iron bju2 ni ha..
Aku: alar2 siannya ibu ksygn ni..mst pnt gille kn..meh angh tlg picit2kn sikit bhu ibu ni..
Aku trs memaut bhu knn n kiri ibu smbil memicit lmbut..
Ibu: ouchh..sdpnya agh..mmg sengal btul bhu ibu ni..mujur ni bju last ibu iron..
Aku: ha ibu siapkn dlu bju tu then agh continue picit..
Ibu pn myiapkn kjenya n trs gntgkn bju last td di tombol pintu bilik..ibu trs ddk dikerusi biru n brsndar..
Ibu: agh cpt kta nk smbng picit..
Aku pn brgerak ke blkg ibu n trs mmaut kmbli bhu knn n kiri ibu lntas kupicit lmbut..kpalaku btul2 mnghadap kple ibu dr ats..bau wngi rmbut ibuku mnrjah deria bauku..mtaku pndng kebwh n saat tgnku memicit2 bhu ibu bju ibu trselak n mnmpkkn tali bra merah terang itu..gulp aku telan air liur..bhu ibu yg putih gebu tba2 mmbuat perasaanku jd lain mcm..aku pndg celah kolar ibu..bila aku tarik sdikit bju ibu dibhubya mtaku dpt lihat lurah ttek ibu yg mnurutku agk pejal..tnp sedar btgku tlh mngeras didlm kain plikatku..aku plk tk pki spendar jd btgku nmpk trjojol dtengah kangkangku..mujur aku dblkg ibu..klu ddpan pst jelas dipndngn ibu akn perubhn btgku itu..
Ibu:eermm lega ckit sengal2 bhu ibu ni..thanks agh tlg picit ibu..
Aku: most welcome ibu..
Ibu: betis ibu ni pn rsa lenguh sgt..agh picit kt betis plk nak..
Alamak cmne aku nk cover tiang khemah aku ni..aku brgerak prlahan2 mlalui sisi ibu n cpt2 ddk ditepi kki ibu..aku capai betis knn ibu n memicit2 dgn ibu jriku..betis ibu agk tegang..mngkin kerana  xbrhnti dr smlm..aku lihat ibu mmejamkn mata smbil kplenya disandar ke blkg..aku pn ubh posisi ddkku dtgh kangkang ibu n memicit betis knn n kri ibu skaligus..kdudukn khemah ku skg agk jelas krana aku ddk mnghadap ibu..aku memicit2 dr bwh betis hgga ke peha ibu..turun n naik gerakkn tganku..dlm 10mnt ddk kkiku terasa lnguh n aku pn ingin bgn skjp utk btulkn posisi ddukku..bila tgnku lps dr betis ibu n bgn ibu trs buka mta n pndgku..
Ibu: agh dh pnt ke picit kki ibu? Dlm msa yg sma mta ibu tepat trpandang tiang khemah ku yg blm trun dr td..ibu agk mlopong sdikit mmndg kangkang ku itu..
Ibu: agh knp keras tu?
Aku: er er maaf ibu..biasa pg2 cmni mmg dy akn tegang..tmbh plk td angh trpndg lurah breast ibu dr celah bju ibu..
Ibu: ibu trsnyum...hurm..normal lh tu..dh besar upanya ank ibu ni...
Aku: maaf ye ibu..
Ibu: tkpe..sllo klu tegang  cmtu agh buat cmne?
Aku: eerr errr agh me me
Ibu: melancap?
Aku: iye ibu..aku tunduk malu
Ibu: dh tu dh dr td tegang agh lancaplh bg tdo smula..
Aku: baiklh ibu..
Dgn lurus bndulnya aku pn selak kain plikatku ke ats n tgnku trs mncapai btgku yg tegang itu n ku rocoh perlahan..
Ibu: oittt aghh..ye ibu srh agh lncap td tp bkn kt sni dpn ibu..!!
Wlupn nadanya spt mrh nmun pndgn ibu xberkelip n sgt fokus ke arh btgku..
Ibu: besarnya btg kamu agh..pjg plk tu..
Aku:ops maaf ibu..tp agh nk trpncut dh ni bu...errghhhh..blm hbs aytku mniku lbh dhulu mluncur deras kluar dr salur kncingku..oleh krn sdh hmpir 1bln xmlncap maka pncutanku agk pekat n deras..n ia mnuju kearah dda ibu n pncutan ke2 smpi ke wjh ibu..
Ibu: agh!!!! Knp pncut kt ibu!?yaksss..ibu mngusap dgn tgnnya air mniku yg trpancut ke ppinya td hmpir mleleh ktepi bbr mungil ibu...aku yg agk tkut kelam kabut menerpa ke arh ibu lalu cuba mngelap bju ibu yg ada mniku pd bhgian ddanya...aku mnggunakn kain plikatku utk lap sisa maniku pd bju tshirt ibu...nmun ap yg trjadi ia makin meresap kebju tipis ibu itu..dek krna pekat n byknya mniku td hgga kdua2 bntuk breast ibu jelas klihatan dr luar bju..bygn bra merah dr dlm tshirt itu jga jelas trpancar..ibu mnepis tgnku lalu bgn dr ddknya..dgn spontan n pntas ibu mmbuka tshirtnya lalu mngelap air maniku yg mngenai ppi hdung n kulihat ibu mngelap tpi bbrnya seakan2 ad yg meleleh kcelah bbrnya...tp tnp aku n ibu sedar prbuatan itu tlah mmbuat btg koteku mula brdnyut n prlahan2 mula mnegang smula wlupn bru sj mmancutkn mani yg pekat n byk...ap tdaknya mataku dgn jelas dpt mlihat ibu hny mmakai sluar track sendatnya n bhgian ats tbuhnya hny brbalut bra merah terang yg cupnya hny 1/2 mnutupi ttek pejal n sederhana ibuku itu..kemulusan n kegebuan kulit ibu jelas tnp halangan pd pndnganku...slepas mngelap mukanya ibu mmandang ke arhku yg tnp sedar tgnku sudh kmbli mngusap2 btgku yg kni sdh mnegang 70%..ibu skli lg trlopong..
Ibu: opsss..maafkn ibu..xsptutnya ibu buka bju kt sni td..tp ibu geli sbb mani angh pekat n byk kt muka ibu td..pulak tu meleleh masuk celah mulut ibu..yaksss..ibu dh lama xjilat air mni tu yg geli ckit td...tgok dh tgang lg btg angah tu..
Aku : maaf ibu..agh xsengaja pncut kt ibu td...n xsngka bole cmtu byk n jauh agh pncut td..myb sbb dh dkt sbln agh xmlancap..mklumlah bln pose kn...
Ibu: yla tu nak...xpsl2 ibu dpt merasa mani ank ibu sndri pg raya ni..iskhh..dh g mlancap kt bilik sana...arah ibu smbil snyum sinis..
Aku: sshla klu melancap lps pancut ni ibu..meh ibu yg cantik n sexy ni tlg agh lancapkn yea..aku pantas mnghampiri ibu n merampas tshirt yg ibu pgg n ttupkn pd ddanya td..lntas aku cmpk tshirt itu n pantas tgnku menerkam kdua2 ttek ibu yg masih brbalut bra merah trang itu..aku lantas meramas dgn agk gopoh..kurasakn dlm tgnku kepejalan ttek ibu..n sskli tpk tgnku trkena kulit ttek yg trdedah n dpt kupstkan ianya sgt halus n tegang...aku nekad n hilang pertimbangan..
Ibu: agh!!! Ap ank ibu buat ni?lpskn ibu nak..jgn..ni ibu kamu syg..aghhh..

TabooWhere stories live. Discover now