KajaH710

24 0 0
                                    

Autor: _Alice-Cullen-
Host: KajaH710

1. Jak si přišla na Wattpad?

Když jsem o Vánocích dostala nový mobil, prohlížela jsem si různé aplikace. A narazila jsem na Wattpad. A když jsem si prohlížela fotky a i nějaké ty recenze, rozhodla jsem si ho stáhnout.

2. Proč ses rozhodla psát knihy a nejen číst?

Protože už od mala jsem chtěla být spisovatelka a když jsem si po nějaké době, co jsem tu byla, přečetla již pár knížek, řekla jsem si, že by mohla být zábava něco napsat. Nejdřív jsem napsala absolutně příšerné klišé o šikanované holce, ale postupně jsem level psaní zvyšovala. Až po nějaké době jsem dospěla k tomu, co píšu teď.

3. Co tě baví na Wattpadu?

Čtení příběhu, poznávání nových lidí, ale především psaní mých příběhů.

4. Co je tvou inspirací?

Většinou filmy, seriály nebo i situace ze samotného života.

5. Chystáš se napsat novou knihu?

Ano, teď zrovna jich pár připravuji. Tři píšu s kamarádkami a jeden připravuji sama.

6. Jaký příběh tady na Wattpadu se ti zatím nejvíc líbil?

To je dost těžká otázka, jelikož mě se jich líbí víc a není zrovna jednoduché si mezi nimi vybrat. Pravděpodobně se mi ale asi nejvíc líbí Co takhle rande, Evansová? a 50 Shades of Gunnarsen.

7. Jaké Wattpad uživatele máš nejradši?

Tak to je také poměrně těžké. Samozřejmě mám ráda všechny své čtenáře... Ale nejraději mám Teryishappy, mmerforever03, Martinus_loveer, GirlsGunnarsen a Lucy_Lupin.

8. Jak si přišla ke svému jménu a proč ses tak pojmenovala?

Ke KajaH710 jsem přišla poměrně jednoduše. Kája je jméno, které se mi vždycky hrozně líbilo a 710 je moje datum narození (7. 10.), no... A to H, to jsem prostě jen přidala náhodné písmeno.

Děkuji za rozhovor.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 03, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ROZHOVORYKde žijí příběhy. Začni objevovat