LES

68 3 0
                                    

Marco: Liss kde si??
Liss: Marco co chces? Idem domov.
Marco: Volali mi tvoji rodicia a..
Liss: co?
Marco: uz si davno mala byt doma.
Liss: boze nestresuj, velmi dobre vies, ze tento les cez ktory to mam domov je dost velky.
Marco: ano viem, ale ty si to vacsinou zvyknes naplanovat dopredu tak, aby si prisla domov dostatocne skoro...
Liss: noo vacsinou hej ale...
Marco: co ale??
Liss: trosku sme sa s kamoskami pripili..
Marco: ty si robis srandu??
Marco: ked TY povies, ze ste si PRIpili znamena to, ze ste sa OZRALI ako nikdy predtym! Co sa to s tebou stalo?? ved si NEPILA SKORO VOBEC!!
Liss: Aaaale lasocka prosim, ved ja to tiez lutujem. proste ma baby nahovorili, ze si musime dakam zajst lebo Rachel mala narodeniny ^°^. Nehnevaj sa <3
Marco: vies, ze ja sa na teba nedokazem dlho hnevat. ale NEROB TO.
Liss: Dobre laska. Tak som na ceste domov, napisem ti ked pridem :*
Marco: Davaj si pozor. Milujem ta <3
Liss: aj ja teba Marco <3
-------------- 30 minut neskor ----------------

Liss: Marco...
Marco: Liss??! Uz si doma??! Tvoji rodicia mi volali, ze ZASE nezdvihas... CO sa deje??! Uz NAOZAJ davno si mala byt doma..... bojim sa o teba.
Liss: Marco ja..
Marco: co??
Liss: jjja vidim.. teda citim.. ci ppocujem alebo ja naozaj uz neviemm.....
Marco: co?
Liss: citim, ze ma niekto sleduje.
Marco: este stale si v tom lese??
Liss: ano.
Marco: hmm, podla mna to nic nie je. v noci v lese to dovadza k halucinaciam aj triezveho, nieto este teba ked nie si zvyknuta na alkohol a si opita.
Liss: toto nema s mojou opicou nic spolocne!! VIEM, ze ma NIEKTO sleduje!
Marco: Liss kriste upokoj sa..
Liss: nebudem pokojna Marco!! VIEM, ZE MA NIEKTO SLEDUJE! A KED BUDE JEHO NOZ V MOJEJ HRUDI BUDE TO LEN A LEN TVOJA CHYBA!
Marco: nic sa ti nestane Liss.
Liss: NENAVIDIM TA MARCO!
Marco: ja ta milujem tak, ze by som pre teba aj zabijal ;*

Zrazu z ničoho nič na Liss spoza neďalekého krovia vyskočil muž vysokej postavy s vypracovaným telom a širokými plecami. Jeho nôž z ktorého sa odlupovala zaschnutá krv sa zaleskol vo svetle mesiaca, ktorého lúče stihli preniknúť len cez niektoré medzierky medzi stromami. Liss sa inštinktívne zahnala, pripravená, s hrubou palicou a zasiahla útočníka do hlavy ktorého okamžite vyplo. Po telefonáte s políciou ešte stále v strehu čakala, kým zavolaná pomoc dorazí. Príslušníci policajného zboru a neskôr aj súd sa postarali, aby si útočník odpykal trest.
Útočníkom bol
Marco Treviss.

Ďakujem za prečítanie príbehu
P.S.: Prepáčte za tú NEaktivitu <3
Ľúbim vás viac ako Marco :P :*

Scary Stories |SK|EN|Where stories live. Discover now