10

279 12 4
                                    

Partiden sonra

Stark: Eğlendiniz mi bari?

S. Rogers: Evet. Güzeldi ama dans için bir partnerim olsaydı daha güzel olurdu.

Natasha: Peggy'yi özlüyorsun, değil mi?

S. Rogers: Evet. Onu çok özlüyorum. Cumartesi randevumuz vardı. Dans randevumuz. Ama biliyorsun işte. Olmadı.

Bucky: Üzülme dostum. O seni çok seviyordu.

Stark: Ah pekâlâ. Onu teselli mi etmeliyim?

Pepper: Bu hiç fena olmaz.

Stark: Üzülme Steve. Peggy hakkında en ufak bir fikrim bile yok ama sen aşık olduysan iyi birisi demektir.

S. Rogers: Sağol, Stark. Neyse ya. Partin gayet güzeldi.

B. Banner: Parti güzeldi ama yemekler daha güzeldi.

Nebula: Oyunlar çok sıkıcıydı.

Stark: Hep böyle misindir?

Nebula: Nasıl?

Stark: Yani yenildiğin oyunları sıkıcı mı bulursun?

Nebula: Saçmalıyorsun 😒

P. Parker: Partiniz çok güzeldi efendim. Halamı da partiye davet etmeniz büyük bir incelikti.

Stark: Önemli değil. Bazıları bir uçak dolusu insanla geldiği için halanın gelmesi hiç sorun oluşturmaz.

B. Panther: Napayım? Sevgilimi, kardeşimi, akrabalarımı davet etmeyeyim mi?

Stark: Tabiki davet et. Bu hiç sorun değil. Zaten rahatsız olduğumu falan söylemedim.

B. Panther: Keşke biraz inandırıcı olsan.

Pepper: Sen Tony'nin kusuruna bakma. O bazen çok kaba olabiliyor.

Stark: Kaba olduğumu düşünmüyorum. Ayrıca söylediğim gibi ailenden rahatsızlık duymadım. İster inan, ister inanma.

Rocket: Söyleyeyim: bu konuşma b*k yoluna gidiyor.

Wanda: Neyse ya, önemli olan eğlenmek değil mi? Çok güzel zaman geçirdim Stark. Çok keyifliydi.

Stark: Bu iyi. Birilerinin partimde güzel zaman geçirmesi hoşuma gitti.

Pepper: Tamam Stark! Konuyu kapat lütfen.

Stark: Hangi konu?

B. Panther: Hep kaç zaten.

Stark: Ben senden niye kaçayım?

B. Panther: Bilmem. Belki benimle karşı karşıya gelmeyi g*tün yemiyordur.

S. Rogers: Böyle şeyler söylememenizi kaç defa anlatacağım!

P. Quill: Upps!

Thor: Burada bir Civil War havası var.

Pepper: Bırakın artık bu muhabbeti!

Stark: Konuyu açan o.

Pepper: Kes sesini! Sen de T'Challa!

Stark: Ah, peki.

Stark: Ah, peki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Avengers WhatsAppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin