「 mean girls 」
LEE TAEYONG był wręcz idealnym aktorem. Potrafił wcielić się w każdą postać. Kiedy było trzeba był romantyczny, czasem zaborczy, a czasem nawet udawał wymarzonego niegrzecznego chłopca. Specjalnie dla swoich potencjalnych dziewczyn potrafił uczyć się jeździć na motorze, grać na gitarze, a nawet chodził na zajęcia z baletu, jeżeli było to konieczne. Miał to do siebie, że jeżeli czegoś chciał, to musiał to zdobyć i niestety, ale zamiast kolekcjonowania znaczków pocztowych, Taeyong wolał kolekcjonować nazwiska poderwanych dziewczyn w zeszycie.
Jego zgubą była zbyt wielka pewność siebie. W końcu, jako mistrz w swoim fachu, nie wyobrażał sobie, że mógłby się pomylić. A jednak, wszystko w pewnym momencie posypało się niczym domino. Zaczęło się od tego, że CZERWIEŃ stawała się coraz bardziej zazdrosna. FIOLET nagle chciała spędzać z nim coraz więcej czasu, ŻÓŁĆ postanowiła wychodzić z nim na domówki do przyjaciół, a POMARAŃCZ trochę za bardzo interesowała się jego sprawami rodzinnymi. Nie podejrzewał nic nawet wtedy, gdy dowiedział się, że ZIELEŃ i BŁĘKIT zaczęły się z sobą przyjaźnić.
Jedyne co czuł, to gigantyczne zdenerwowanie. Nawet nie zauważył, kiedy zaczął gubić się w swoich własnych kłamstwach. Nie wiedział nic o tym, że dziewczyny zdołały się między sobą zmówić, aby utrzeć mu nosa, a tym bardziej nie miał pojęcia kiedy w jego życiu pojawiła się RÓŻ, która była pierwsza dziewczyną, którą w końcu zaczął brać na poważnie.
220810
Dzień dobry kochani, jak się macie po takim czasie? Powracam ponownie (po raz 4?) z tym oto dziełem, aby w końcu może je dokończyć, albo przynajmniej się przy nim trochę pobawić, bo zwyczajnie stęskniłam się za dziewczynami oraz całym Kyungnam. Nie mam pojęcia, czy większość z was w ogóle zagląda jeszcze na wattpada, jednak z częścią mam stały kontakt, za co serdecznie dziękuję, bo kocham was nad życie słodziaki wy moje, a gdyby nie apply fiction to być może nigdy byśmy się nie poznali... A jeśli widzimy się ponownie po tak długim czasie to HEJKA BESTI JAK CI MINĄŁ DZIEŃ, MAM NADZIEJĘ, ŻE WSPANIALE, BO MEAN GIRLS WRACAJĄ, BY SIAĆ ZAMĘT I CHAOS!!!Natomiast, jeśli widzimy się po raz pierwszy, to zapewne masz w głowie wiele pytań, zaczynające się od tego co to w ogóle apply fiction aż do kogo to wszystko obchodzi? Cóż, trudno jest mi opisywać wszystko od podstaw, zwłaszcza, że nie będę przyjmować nowych zgłoszeń na postacie — opowiadanie nadal będzie dotyczyć szóstki dziewczyn stworzonych przez użytkowników bodajże 3? lata temu
PS jeśli chcielibyście odzyskać swoje karty postaci, po prostu wbijcie na DM, wszystkie mam zapisane na dysku
PPS tak, jak dobrze pójdzie, to wściekłe dziewice również powrócą
DISCLAIMER
WSZYSTKO OPISANE W PONIŻSZE PRACY JEST FIKCJĄ. Owszem, zostały użyte imiona oraz wizerunki prawdziwych ludzi, jednak ich charaktery, historie oraz poglądy są tworzone tylko i wyłącznie pod fabułę opowiadania, które sama wymyśliłam jeszcze jako nastolatka. Fanfiction to nie ma na celu nikogo obrazić, przedstawiać w złym świetle, ani zniesławiać. Nie znam Lee Taeyonga osobiście, wątpię, aby obracał 6 dziewczyn na raz irl, a nawet nie wiem, czy interesuje się w ogóle dziewczynami czy kimkolwiek innym. Nie zmieniałam danych tego typu postaci ze względu na przyzwyczajenie do ich starych imion oraz zwykły sentyment, więc wybaczcie mi to ten jeden raz, przymknijcie oko, załóżcie różowe okulary, a jeśli to nie pomaga, to możecie też zwyczajnie zamknąć tę stronę i pójść przeczytać coś, co uznacie za bardziej odpowiednie ❤️🔥「 98hell 2022 」
CZYTASZ
MEAN GIRLS ㅡ APPLY FICTION
Teen Fiction❝ ㅡ CHCESZ MI POWIEDZIEĆ, ŻE UMAWIAŁ SIĘ NIE Z DWOMA TYLKO Z SZEŚCIOMA DZIEWCZYNAMI NA RAZ? ㅡ NIE WIEM CZY JESTEM BARDZIEJ WŚCIEKŁA CZY JEDNAK BARDZIEJ POD WRAŻENIEM ❞ lee taeyong był gwiazdą w busan. sąsiadk...