În sfârșit au mai ramas 2 zile apoi plecam din spital și a venit Zâna (știți, vam povestit în capitolele trecute despre ea)
Deeeci femeia aia o mai adus doua fete în slonu 5 (unde am stat și eu) și în total eram 11 fete la 6 paturi .
Bine 5 fete din 11 aveau paturile noastre ziua iar noaptea plecau și se repeta experiența până cand plecam cu totul..O venit o fata îmbracă toată în albastru și sa pus pe patul din mijloc de la perete și a stat și a stat acolo nemișcată în gându meu era ceva de genu:
Ce plm faci mă fată!! Ăsta nui un pat în care să te cracăni tătă și să adormi ! Mai așteaptă cum am așteptat și eo pana am ajuns aici, tu chiar nai vazut ca suntem înghesuite 9 fete da nuuu ca la tine se merge oricând !!???
Am mai stat puțin pana o venit din nou Zâna și eo făcut observație ca stătea degeaba acolo și ca nui voie etc etc
Pana o plecat toate fetele și am ramas singură cu ea nu știam ce să fac...
Până la urmă am ajuns în convorbire cu ea și miam dat seama că semănăm foarte mult !!
Ea e Vlada are vreo 14 ani și nu mo lăsat sai fac poza la față
Doar așa am pututo poza...
Ea a devenit în câteva secunde BFF meu/sora mea de cruce/aveam aceeași personalitate, după proceduri pe la 5 ori 6 trebuia să fac baie ca așai la noi și trebuia sami iau sapunu prosopu etc plus sa prind rând (partea cea mai șmecheră era ca trebuia să mergem câte 3 căci erau două cabine de duș și o baie dar baia aia pute și cine știe cine so băit colo da a treia trebuia sa stea la ușă pentru că..... Să nu intre cineva peste noi și... Că băieți au făcut o gaură în ușă unde poți trage cu ochiul (dap..... Băieți nebuni) revenind trebuia să-mi iau prosopul cand deodată simt cum cineva mil trage ma întorc și surprise o vad pe vlada ?!! Ea are ceva cu ștergarele sigur... Da nu mă lăsa să-l i-au era foarte insistentă cand vroia și asta mă amuza dar celelalte fete nu prea o plăceau neam batut cu săracu ștergar până neam dat bătute și pana la urmă după baie eram în pijama continuând discuția dar șmecheria era ca noi vorbim numa cand nui nimeni dar fiindcă erau fete trebuiau să vb în șoaptă chiar și Tania șo dat seama ca miam gasit ,, padrugă de comunicații" doamnee da Vlada ma facea sa râd în continuu!
Îmi e puțin dor de ea că am plecat azi de la spital ca sau terminat cele 10 zile.... Dar macar pot vorbi cu ea pe facebook și OK dar și Meseger.Mă bucur mult că am găsit o fată care seamănă la personalitate cu mine {^>^}