05. W jakiej będziesz klasie i dlaczego?

323 9 11
                                    


Baran: 1A ( Idealna indywidualność, jednak byłaś zbyt pewna siebie ina teście zdobyłaś ledwie 60 punktów - przyjęli cię też zewzględu na twojego bogatego ojca, który był świetnym bohaterem,ale przeszedł na zasłużoną emeryturę. )

Byk: 3A ( jesteś geniuszem i posiadasz świetną indywidualność! )

Bliźnięta: 1B ( wylądowałaś w tej klasie, ponieważ ze zdenerwowania nieumiałaś opanować swoich mieczy i na teście pocięłaś zbyt wielerzeczy, w tym budynków, przez co zagroziłaś życie wieluprzyszłych bohaterów - jakim cudem jesteś w tej szkole?! )

Rak: 3B ( Świetna indywidualność, ale ze strachu i braku wiaryw samą siebie, wykrzyknęłaś, że nie chcesz być w klasiebohaterów. )

Lew: 1B ( W sumie wybrano cię do tej klasy, ponieważ nie radziłaśsobie z walką - pomimo wielu treningów - a w sytuacji podbramkowejuciekałaś gdzie pieprz rośnie. Jednak potrafiłaś pomagać wieluosobom, a twoje spojrzenie roztopiło niejeden kamień, który nakogoś spadł. )

Panna: 1A ( Pan Aizawa był zaskoczony, widząc twoją indywidualność,że aż z wrażenia pozbawił cie jej. Przez co prawie się utopiłaś,ale to pomińmy. )

Waga: 1A ( Uśpiłaś dyrektora, nauczycieli i sprawdzających, iwpisałaś się do tej klasy. )

Skorpion: 3A ( Doskonale radzisz sobie w trudnych sytuacjach, jesteś mądrai potrafisz przewidywać prawie każdy ruch przeciwnika. Idealnaindywidualność, styl walki i zarąbisty kostium! Nie ma u ciebieprawie żadnych wad. Po prostu musiałaś być w tej klasie!)

Strzelec: 3B ( Masz duży intelekt i pomagasz wielu ludziom, jednak niepanujesz do końca nad swoją indywidualnością. Na testach przezprzypadek spaliłaś Bykowi włosy... )

Koziorożec: 1A ( Decyzja była niepewna. Na początku chcieli cię dać doklasy B, jednak udowodniłaś resztkami sił, że chcesz i jesteśprawdziwą kandydatką na najlepszego bohatera. )

Ryby: 1A ( Mimo że jesteś mądra, to gdy się zdenerwujesz, wszystkiegozapominasz! Więc dlatego jesteś w klasie 1, choć z takąindywidualnością... Nawet dyrektor zastanawiał się nadprzeniesieniem cię do 3! )

Wodnik: 2A ( Jedna z lepszych indywidualności, ale intelekt... Niby jest,ale często go nie ma. Jesteś w tej klasie tylko dlatego, żeby ciwbili do głowy, że nauka też jest ważna. Jednak All Might jest zatym, żebyś była w 3, bo jesteś razem z Rybami i Skorpionem -jesteście najlepsi. Takie nowe trio ;) )



Boku no Hero Academia | ZodiacOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz