P.O.V. J A C K S O NIk kijk naar alle meisjes die hun lichaam aan het showen zijn. De tranen staan in hun ogen maar toch blijven ze doorgaan anders worden ze gestraft. Ik zit rustig aan mijn whiskey tot dat mijn vader mij roept. "Hou ze goed in de gaten!" zeg ik tegen een van mijn maten. Hij knikt en ik loop naar beneden toe. Wow. Dat meisje is wel een blijvertje. Ik lach in mezelf.
Ondertussen sta ik voor mijn vader. "Ja?" "Kan je Kelsey even naar haar kamer brengen?" En Silvio wijst naar het meisje schuin achter hem. Ik knik en pak haar dan stevig beet bij haar arm. Ze lijkt het niet bepaalt erg te vinden.
Na een tijdje begint ze te praten. "Dusssssss?" Ik kijk haar even aan. "Wat doe ik hier?" vraagt ze dan. Ik bijt even op mijn lip. Weet ze niet wie Silvio is? En wat hij doet? "We verhandelen je voor geld of je moet als een hoer gaan werken, het ligt er aan of je in trek valt of niet." Zo te zien weet ze niet wat ze moet zeggen en ik grijns. Ze gaat kapot worden gemaakt hier en niet op de fijnste manier. Ik duw haar haar kamer in en doe hem achter haar op slot. Ik wil weer naar de bar lopen als een van mijn maten, Hunter, naar me toe komt. "Een meisje, Samira ofzo, werkte nogal tegen en is weggerend. Ze is ergens in dit huis." Ik zucht. Waarom zou je niet meewerken, je krijgt onderdak alles en dan doe je dit. "Ga zoeken, Als je haar hebt gevonden breng haar naar mij." Zeg ik met een grijns en Hunter grijnst mee. Hij weet precies wat ik van plan ben.
Even later krijg ik een berichtje binnen dat ze bij Hunter is en ik loop er gelijk op af. Ik gooi de deur open en kijk Samira met een boze blik aan. Ze kijkt angstig en weet niet zo goed wat ze moet doen. "Thanks Hunter." Ik pak haar bij haar arm stevig vast en trek haar mee naar een kamer. Ik gooi de deur open en haar naar binnen. Achter mij doe ik de deur op slot. Ik draai me om en zie Samira al in eem hoekje weggedoken. Ik storm op haar af en til haar op bed. Ik trek haar kleren uit en al snel probeert ze alles af te dekken met haar armen. Ze werkt niet echt mee en dat is behoorlijk irritant. "Jackson!" Ik hoor de stem van een van mijn bewakers en rol mijn ogen. "Ja?" "Ene Kelsey heeft zich opgesloten in haar badkamer en ze doet niet open." "Ik kom er aan." Ik kijk weer naar Samira. "Je hebt geluk meissie, Volgende keer maak ik je helemaal kapot." Met die woorden loop ik de deur uit richtig Kelsey. Uit mijn ooghoek zag ik Samira nog opgelucht ademen. Eenmaal bij Kelsey haar badkamer aangekomen, klop ik hard op de deur. Er gebeurt niks. "OPEN DIE DEUR!" schreeuw ik. Nog steeds muisstil. Verdomme. Ik vloek wat in mezelf en ram dan de deur open. "Jij vieze vuile-" Er zit niemand. "Ga haar zoeken. NU!" schreeuw ik boos tegen de bewakers en loop met grote, snelle passen naar mijn vader. Ze is een paar uur hier en ze is nu al weg. Ik schud mijn hoofd bij die gedachte.
Toen ik eindelijk tegen mijn vader had gezegd dat Kelsey weg was, tripte hij hem helemaal. Ik snap niet waarom, het is toch maar een of andere hoer die straks weer weg gaat. Ik ben snel naar mijn eigen kantoor gegaan en ben gaan denken over waar ze zou kunnen zijn.
Sorry voor het korte deel guys :s buttt i hope yall liked it! xoxo
JE LEEST
Congratulations.
Teen FictionKelsey is een paar weken geleden verhuist naar de andere kant van Amerika. Ze was eindelijk gelukkig, maar dat veranderde. Stel je voor je zit in de les en het is doodsaai tot dat je geweerschoten hoort. Iedereen raakt in paniek en begint te gillen...