Prolog

5 3 3
                                    

Ochii săi mă fixau amenințător. Inima îmi era precum un purice. Mi-am dat seama că ar fi trebuit să îi ascult sfatul prietenei mele, de a nu mă duce singură la ora aceea în pădure; însă era prea târziu. Se îndrepta cu pași mici spre mine, iar când l-am simțit îndeajuns de aproape, am făcut ceea ce mi-a trecut prima dată prin minte, fapt pe care urma să îl regret.
M-am lăsat jos, pe vine, privindu-l în ochii galbeni ce m-au supravegheat de când am venit în oraș. L-am privit cu frică așteptând să reacționeze. A facut câțiva pași înapoi anticipând că urma să mă atace. Din reflex mi-am închis ochii auzindu-mi inima mai tare ca niciodata. "Până aici mi-a fost." mi-am spus si am strâns din dinți respirând sacadat.
Am așteptat clipa de care mă temeam cel mai tare.
-Am așteptat-
-Am așteptat-
Îmi deschid ochii iar ceea ce am văzut m-a bulversat.
Era un băiat, plin de zgârieturi și care se uita la mine. Nu avea tricou, detaliu ce ma ajuta să îl analizez mai bine de la o distanță considerabilă. Avea un braț plin de tatuaje, iar celălalt avea doar două linii mai sus de cot. Parul său deranjat si castaniu cu tenul pielii măslinii creeau un contrast neobișnuit totodată atrăgător.
Eram destul de concentrată pe analiza corpului său zvelt si atletic, realizând tarziu că mă holbam pofticioasă.
Imi făceam sute de scenarii în cap, încercând să leg ceea ce s-a întâmplat mai devreme de ceea ce s-a întâmplat acum.
Îmi scutur capul si clipesc apăsat, moment în care dispăru din fața ochilor mei.

Bună, dragilor! A trecut ceva de când nu am mai scris pe wattpad dar sunt convinsă vă va plăcea ce veți citi.
Lectură plăcută! Cu dragoste, a voastră Ada.

Under the Moonlight - Z.M. ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum