bir

34 4 3
                                    

"Jeon Jungkook, öğretmenler odasına çağırılıyorsunuz."

Başımı koyduğum sıramdan zorla kaldırarak nöbetçi öğrencinin duyurusuyla sınıftan çıktım. Dersi zaten dinlemiyordum çünkü bilirsiniz, ders dinlemek pek benlik değil.

Ailem zaten zengin olduğu için ve şirketin başına yakında ben geçeceğim için derslerime çalışmama gerek yoktu. Şirketin varisi olmak bazen gerçekten işe yarıyordu.

Müdürün odasının önünde nöbetçi beni yalnız bıraktığında kapıyı nezaketen çalıp içeri girdim.

"Hoşgeldin Jungkook, biliyorsun ki okul başkanı sensin ve bazı sorumlulukların var. Tayland'dan okuluma transfer esilen Lalisa'ya okulu gezdirmen gerekiyor."

Yanında yeni farkettiğim sarı saçlı kızı yavaşça süzdüğümde dikkatlice bana bana baktığını gördüm. Müdürü ufak bir baş hareketi ile onayladığımda Lalisa ile dışarı çıktık.

"Okula hoşgeldin Lalisa. Umarım Korece biliyorsundur."

"Evet biliyorum."

"Güzel." dedim ve kütüphaneye ilerlerken peşimden gelmesine izin verdim.

Uzun bir yürüyüşten sonra son olarak kafeteryayı gezdirdim ve ona döndüm.

"Benden bu kadar. Şimdi sınıfına gitmen gerekiyor. Bir şeye ihtiyacın olursa umrumda değil bu yüzden bana bulaşma."

Cevabını beklemeden arkamı dönüp gidecekken kolumdan tutup beni kendisine çevirdi.

"Bana 12-C sınıfının nerede olduğunu söyler misin."

Ah, pekala. Bu klişeliği sanırım artık kaldıramayacaktım. Resmen aynı sınıftaydık ve görünüşe göre gün boyu yanımdan ayrılmayacaktı. Göz devirip beni takip etmesini söyledim.

Birlikte sınıfa girecekken onu durdurup önce ben girdim ve en arkadaki yerime oturdum. O kendisini sınıfa tanıtırken onu dinlemeyip dışarısını izliyordum.

"En arkadaki sıraya geçebilirsin Lalisa."

Bu ciddi bir şaka olmalı.

Yanımda duran gölgeden sıranın hemen bitişinde olduğunu anlamam uzun sürmedi. Sıradaki eşyalarımı topladım ve oturmasını bekledim.

Ders boyunca ben dışarıyı izlerken onun kaçamak bakışlarıyla beni izlediğini farkettikten sonra kulağına doğru fısıldadım.

"Derse odaklan Manoban, bana bakınca notların yükselmez."

Bana göz devirip bakışlarını hocaya çevirdiğinde omuz silkerek başımı tekrardan sıraya koydum.

Eğlenceli olacağa benziyor.

Arkadaşlar ilk hikayem umarım beğenirsiniz❤

black and white • lizkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin