Poznałam Alfie'go na wakacjach w Brighton. To przystojny, wysoki blondyn o niebieskich oczach. Zawrócił w głowie wielu dziewczynom, w tym mi. Już na wyjeździe zaczęliśmy się spotykać w różnych klubach, barach i restauracjach. Czuliśmy się niezwyciężeni, wolni. Jednak wyjazd się kończył, a my nie chcieliśmy aby to była tylko wakacyjna miłość. Mimo odległości (bo ja mieszkałam w Leicester, a Alfie w Nottingham) postanowiliśmy być parą. Przyjeżdżał do mnie conajmniej raz w miesiącu, lecz to przestało nam wystarczać. Gdy tylko skończyłam 18 lat zdecydowaliśmy się na wspólne mieszkanie, z dala od naszych rodzinnych miast. Wybraliśmy Brighton z prostego powodu - to tam wszystko się zaczęło. Mam teraz 20 lat i muszę przyznać, że te 2 lata były piekłem. Wszystko na początku się układało, Alfie pracował u swojego taty w firmie, ja natomiast w drogerii w centrum miasta. Pieniędzy nam nie brakowało, czasu dla siebie też. Zaczęłam dość często wychodzić z nowymi znajomymi na miasto. Alfie nie był zadowolony. Zaczął robić mi wyrzuty, potem zabraniać jakichkolwiek wyjść, tym bardziej bez niego. Kłociliśmy się coraz więcej i więcej. Gdy powiedziałam mu, że mam dość i odchodzę, pierwszy raz mnie uderzył. Byłam tak zszokowana, że nie mogłam się ruszyć. Zmroziło mnie. Potem z dnia na dzień było coraz gorzej. Bił mnie conajmniej raz dziennie, mówił mi, że jestem nikim bez niego. Pewnego dnia uderzył mnie tak mocno, że zemdlałam. Po tym uznałam, że muszę odejść. Nie poszłam tego dnia do pracy, spakowałam pierwsze lepsze rzeczy i gdy Alfie był w firmie, pojechałam prosto na lotnisko. Wiedziałam, że muszę uciec najdalej jak się da, stąd taka decyzja. Wybrałam lot do Amsterdamu, bo było to jedyne miejsce, którego nie mógł się spodziewać, ponieważ kocham podróżować, a nigdy nie myślałam ani nie mówiłam o Holandii. Już w Amsterdamie wszystko miało się zmienić.
----------
Cześć, dziękuję bardzo za zainteresowanie haha
Robię drugie podejście tutaj, miejmy nadzieję, że tym razem nie odpuszczęDo zobaczenia w przyszłym tygodniu!
Z x
CZYTASZ
Breathe
FanfictionPo kilku latach życia w piekle Lily wreszcie udaje się uciec i całkowicie odmienić swoje życie. Jack Gilinsky daje jej wiele miłości i ciepła. Ale czy to wystarczy, aby uciec od przeszłości?