Algus

57 3 7
                                    

Oli kätte jõudnud 2018. aasta suvi, väljas siristasid linnud ning õitsesid ilmeliselt lõhnavad lilled ning muud taimed ja puhus kerge soe tuul. Martten istus parasjagu kodus arvutitaga, mängis mänge ning rääkis oma sõpradega. Marttenile oli vahepeal meelde tulnud klassireis Saaremaale. Temajaoks oli see uus kogemus ning ilmselt ei unusta ta neid juhtumeid ega seda reisi üleüldse niipea. Marttenile tuli peale igatsus - ta igatses oma klassikaaslasi. Mingil põhjusel igatses ta kõige rohkem Kevinit. Miski Kevini juures lihtsalt jäi talle silma ning ta ei saanud sellest üle. Martten ei jäänud selle üle enam pikemalt mõtisklema ning jätkas oma pooleli jäänud tegemistega.


Kätte oli jõudnud õhtu ning Marttenil tuli tuju pihku peksta. Avades siis telefonis Google'i ning sealt edasi incognito mode, pistis ta käe püksi ja hakkas aeglaselt stroke'ima oma munni. Martten lõpetas vahepeal juba oma munni silitamise, et mitte ilma pornota ejakulatsiooni tekitada. Tema jaoks oli see igav. Ta ütles omaette vaiksel sosinal: "Tra mitte midagi pole vaadata",  sulgedes siis incognito akna avas ta galerii ning tegi lahti screenshottide kasuta, lootes leida sealt jalapilte või midagi muud mis  talle intiimmõttes meeldib. Kuid esimene pilt mis tal ette tuli oli pilt Kevinist mille oli Ken Robin saatnud tervele gangile ja ka Stefanile ning Poliinale. Martten jäi seda pilti kauemaks vaatama ning ta mõtted vajusid Kevini peale tagasi.


Martten trehvas seda pilti Kevinist ning ta tundis kuidas ta kõht täitus lendlevate liblikatega. Ta tundis mingit tunnet mida ta varem tundnud pole. Ta mõtted keerlesid ainult Kevini ümber. Ta ei suutnud end aidata sellega ning hakkas ette kujutama kuidas Kevini imelised huuled ta peenise ümber on ning kuidas Kevin teda rahuldab. Martten oli paari minuti pärast lõpetanud ning ta jäi mõtlema: "Miks ma seda tegin?", kuid ta oli liiga väsinud peale eneserahuldust, et ei mõelnud sellele enam pikemalt ning heitis voodisse magama. Hommikul ta mõtles taas õhtu peale ning ta kõht täitus jälle liblikatega. Martten pani arvuti tööle ja läks Discordi kuna ta gang tahtis mängida Fortnite. Gang veetis lõbusalt aega ja koguaeg kui Kevin naeris või üleüldse rääkis tundis Martten kuidas tal liblikad kõhus lendavad: "- ta naer, see on imeliselt armas.." mõtles Martten endamisi. Õhtul 11 ajal lahkus Martten kõnest kuna tema ema oli ta magama käsutanud.



Kõva kui kiviWhere stories live. Discover now